Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daily Lucky Draw : 11/11/09 Laptop Bagpack

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daily Lucky Draw : 11/11/09 Laptop Bagpack

    11/11/09 Laptop Bagpack


  • #2
    Originally posted by deale30 View Post
    11/11/09 Laptop Bagpack

    gambar please :011:
    xnak r tak cantik..
    cantik lg beg aku :011:

    Comment


    • #3
      kali nie tak dpt pun takper.... huhuhuh..

      laptop pun tak der...

      Comment


      • #4
        Originally posted by mattop View Post
        kali nie tak dpt pun takper.... huhuhuh..

        laptop pun tak der...
        bole letak joran..:005:

        ni cadangan aku smlm ni:005:

        Comment


        • #5
          bagi alonso jelah.. dia nak sgt beg ni..

          aku dah ada...:022:

          Comment


          • #6
            korang tak mo kasi aku je la :048:
            Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
            I'm good friend like a computer
            I 'enter' ur life,
            'save' u in my heart,
            'format' ur problems,
            'shift' u 2 opportunities
            and never 'delete' u from my memory

            Comment


            • #7
              Originally posted by Gitaris Berapi View Post
              bagi alonso jelah.. dia nak sgt beg ni..

              aku dah ada...:022:
              bole dpt ke??asik kene sekem je:dft001:

              Comment


              • #8
                Originally posted by alonso14 View Post
                bole dpt ke??asik kene sekem je:dft001:
                kalo ko yg mintak, mebi bleh dpt kot..

                kalo aku yg dpt, aku tolak la kt ko 89,999.99 NG$.. amacam? deal or no deal?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mattop View Post
                  kali nie tak dpt pun takper.... huhuhuh..

                  laptop pun tak der...
                  aku pun tak mau...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Gitaris Berapi View Post
                    kalo ko yg mintak, mebi bleh dpt kot..

                    kalo aku yg dpt, aku tolak la kt ko 89,999.99 NG$.. amacam? deal or no deal?
                    erm..baek bid tv....:006:

                    Comment


                    • #11
                      eh...aku nak.....camner nak bid ni?
                      CLICK to JOIN

                      MAIN GAME DAPAT DUIT

                      Comment


                      • #12
                        aku nak..
                        aku nak..
                        aku nakk...
                        selama ni letak laptop lam plastik jerk... :041:
                        31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                        bila nak cecah 30k ni

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by akay View Post
                          gambar please :011:
                          xnak r tak cantik..
                          cantik lg beg aku :011:
                          gambirun sekadar hiasan je tu...
                          akan cari yg cun2 nye...

                          brand targus ka , dicota ke :045::045:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                            aku nak..
                            aku nak..
                            aku nakk...
                            selama ni letak laptop lam plastik jerk... :041:
                            aku pakai beg swan jer:041:

                            Comment


                            • #15
                              targus punya beg ni?
                              31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                              bila nak cecah 30k ni

                              Comment

                              Working...
                              X