Announcement

Collapse
No announcement yet.

betul ke kakak heliza AF ni?hot gile seyh....hoho

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • betul ke kakak heliza AF ni?hot gile seyh....hoho











    :045::045::045::011:

  • #2








    :011::011::011:

    Comment


    • #3
      manteeeepppp.....

      Comment


      • #4
        Originally posted by mattop View Post
        manteeeepppp.....
        rembesssssssss.............!!!!!!:011:

        Comment


        • #5
          yg lagi merembesssss kan tak der?:011:

          Originally posted by alonso14 View Post
          rembesssssssss.............!!!!!!:011:

          Comment


          • #6
            Originally posted by mattop View Post
            yg lagi merembesssss kan tak der?:011:
            time2 maghrib ko mintak...slow2 ok:011:

            weh,tak balik keje lg ke??:011:

            Comment


            • #7
              meleleh darah kat idung aku...
              adehh.....
              banyak sgt dah mengalir ni...
              TOLONGĀ²
              :011::011:

              Comment


              • #8
                idong berdarah!~ ke surau~

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gato_erse View Post
                  meleleh darah kat idung aku...
                  adehh.....
                  banyak sgt dah mengalir ni...
                  TOLONGĀ²
                  :011::011:
                  jap2..aku kol 999...ello ello:011:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alonso14 View Post
                    jap2..aku kol 999...ello ello:011:
                    pasal lambat sgt sampai ni..
                    adehhh...
                    dah banyak darah aku ni...
                    gile ape akak dia mcm ni...
                    kalo dapat tak lepas dah...
                    kompom jadi bini....

                    Comment


                    • #11
                      rembesssss... :045::045::045:
                      mau lagi 2x... :011:

                      Comment


                      • #12
                        adess......rembes2 lak time nih..
                        31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                        bila nak cecah 30k ni

                        Comment


                        • #13
                          perghh...darah idung...manteeepp

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by maraippo View Post
                            perghh...darah idung...manteeepp
                            same gak ke berdarah??

                            Comment


                            • #15
                              emmm tu baru akak dia..
                              klu heliza sendiri camner agak nyer..


                              tecik kot
                              31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                              bila nak cecah 30k ni

                              Comment

                              Working...
                              X