Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maruah... meh kita sharee...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maruah... meh kita sharee...

    esok aku reply thread neh
    aku nak siapkan keje aku dulu
    nak cerita pasal maruah neh kena ambik masa sikit
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  • #2
    maruah ni penting... tgkler pasal nila setitik habis rosak sebelanga... dengan menjaga maruah orang itu lebih dipercayai dan dihargai.. kalau tak bermaruah lagi ler teruk
    [CENTER]Kuasa BulkSMS 6 sen untuk Semua NetWork - 1SMSCafe-Internet SMS Termurah dan Terbaik di pasaran

    Comment


    • #3
      Originally posted by tokputih View Post
      maruah ni penting... tgkler pasal nila setitik habis rosak sebelanga... dengan menjaga maruah orang itu lebih dipercayai dan dihargai.. kalau tak bermaruah lagi ler teruk
      betoi tu tok putih... :045:

      Comment


      • #4
        pada aku maruah ni pentingla... xdela orang senang or suka2 hati je nak pijak2 kitekan....:028:

        Comment


        • #5
          mmg maruah nie sgt penting tuk sume org... tanpa maruah,xde nilai lgsg seseorg tu. dgn adenye maruah,fikiran kita akan sentiasa kearah perkara yg positif.. :048:

          Comment

          Working...
          X