Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keputusan pertandingan Nogold Superstar Oktober 2009

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Keputusan pertandingan Nogold Superstar Oktober 2009

    Berikut adalah keputusan Nogold Superstar Oktober 2009

    Tempat Pertama :
    NoGold Superstar : Kau Ilhamku by Gitaris Berapi (1310 votes)
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=PEjHE3jSjNo[/ame]



    Tempat kedua :

    Nogold Superstar : Sejiwa by Alonso14 (1126 votes)
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=8QdnwNf8mCc[/ame]


    Tempat ketiga :

    Nogold Superstar - Di Alam Fana Cinta by bsmohd (1122 votes)
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=7l6L-vx7J0s[/ame]


    Tahniah pada semua pemenang!.. Pada yang gagal..jangan berputus asa.. Hantar segera video penyertaan anda yang baru untuk bulan November (bulan terakhir)... Mungkin rezeki anda pada bulan ini. Pihak kami akan menghubungi pemenang untuk urusan penyerahan hadiah. Terima kasih atas penyertaan anda!

  • #2
    tahniah.. dah sampai cecah ribu2 dah undi rupanyer:006:

    Comment


    • #3
      tahniah gb...kui3 :011:

      Comment


      • #4
        huhu..persaingan sengit antara tempat ke 2 dan ketiga...perbezaan 4 undi jer....nie kene buat kiraan semula nie...macam pilihanraya....:21:

        Comment


        • #5
          aku tunggu disc masuk jer.. nak perabihkan NG$ aku nie:005::005:

          Comment


          • #6
            tahniah kpd sume peserta & pengundi.. korang mmg power.. :113:

            Comment


            • #7
              Originally posted by kingnorth View Post
              aku tunggu disc masuk jer.. nak perabihkan NG$ aku nie:005::005:
              jgn harap la aku nak masuk...:10:

              Comment


              • #8
                Originally posted by DiSc View Post
                jgn harap la aku nak masuk...:10:
                tak sabar nak ngundi:005::005::005:

                Comment


                • #9
                  tahniah pada sume pemenang...semoga akan ada persaingan sihat untuk semi nnt...

                  Comment


                  • #10
                    Tahniah GB.. Moga masuk final.. :048::048:
                    "Today is the great mental mental cleansing day. Throw away all that binds you to the past; all that hurts you. Discard everything in garbage;clean your heart; prepare it for a new life"

                    Comment


                    • #11
                      tahniah pada semua pemenang...hehe

                      Comment


                      • #12
                        wow...tahniah pada GB kerana meneruskan rentak kejuaraan...

                        neway tahniah jugak pada pemenang y lain.
                        31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                        bila nak cecah 30k ni

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                          wow...tahniah pada GB kerana meneruskan rentak kejuaraan...

                          neway tahniah jugak pada pemenang y lain.
                          tahniah GB...
                          :021:

                          Comment


                          • #14
                            tahniah kepada semua pemenang :113:

                            Comment


                            • #15
                              taniah sumer

                              Comment

                              Working...
                              X