Announcement

Collapse
No announcement yet.

Salam dari Pulau Pinang Darul Mutiara

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salam dari Pulau Pinang Darul Mutiara

    Selamat Malam semua, sebenarnyer dah dekat 2 tahun dah register dgn NG nih, tapi x sempat nak berkunjung. huhuuhuh...

    Sy budak baru..harap bagi tunjuk ajar yer wahai tuan tuan tanah sekalian.....

    Salam Perkenalan.:005:

  • #2
    selamat mengaktifkan diri balik.....welkam back to NG....

    Comment


    • #3
      Originally posted by maplebizz View Post
      Selamat Malam semua, sebenarnyer dah dekat 2 tahun dah register dgn NG nih, tapi x sempat nak berkunjung. huhuuhuh...

      Sy budak baru..harap bagi tunjuk ajar yer wahai tuan tuan tanah sekalian.....

      Salam Perkenalan.:005:
      Salam perkenalan org lamo... :005:
      Selamat kembali mengaktifkan diri di nogold ni... :045:

      Comment


      • #4
        Originally posted by maplebizz View Post
        Selamat Malam semua, sebenarnyer dah dekat 2 tahun dah register dgn NG nih, tapi x sempat nak berkunjung. huhuuhuh...

        Sy budak baru..harap bagi tunjuk ajar yer wahai tuan tuan tanah sekalian.....

        Salam Perkenalan.:005:
        welcome to NG

        Comment


        • #5
          Originally posted by maplebizz View Post
          Selamat Malam semua, sebenarnyer dah dekat 2 tahun dah register dgn NG nih, tapi x sempat nak berkunjung. huhuuhuh...

          Sy budak baru..harap bagi tunjuk ajar yer wahai tuan tuan tanah sekalian.....

          Salam Perkenalan.:005:
          Cis... kamu kemane selame hari niee... heiii kamu... takpe2 teman terima maaf kamu... kamu g mintak maap kat sorang2... ingat... ehehehe.. jangan mara... teman gurau jerk... teman lagi baru dari kamu... cuma,teman aktif cepat skit dari kamu... join je terus aktif.... harap2 leh aktif camnie sampe bile2... ehehehehe.. (syg sgt kat NG nie... ):dft012:

          Comment


          • #6
            selamat bercinta ngan NG balik ok...kali ni gerenti
            kamu xkan tinggalkan NG lagi....:027:
            "I'm in Nogold Speakout"
            ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

            Comment


            • #7
              Originally posted by DiSc View Post
              selamat mengaktifkan diri balik.....welkam back to NG....
              Originally posted by fitrie View Post
              Salam perkenalan org lamo... :005:
              Selamat kembali mengaktifkan diri di nogold ni... :045:
              Originally posted by zCk
              selamat mengaktifkan diri balik.....welkam back to NG....

              Thanz bro....wo0oho0o..sambutan yg x dijangka...hehehe:dft004:

              Originally posted by tokputih
              welkam to NG....
              Thanz...:048:
              Originally posted by kingnorth
              Join Date: Jul 2008.. wah da otai nie.. aniwey welkam bek...:011:
              otai x otai sgt le...cuma kali ni balik dgn buah tangan je..hehehe..

              Originally posted by oikintaro View Post
              welcome to NG
              Thanz bro... :048:
              Originally posted by mariahassan View Post
              selamat bercinta ngan NG balik ok...kali ni gerenti
              kamu xkan tinggalkan NG lagi....:027:
              Hihihi....I hope so...:dft011:




              Thans kat semua....aku akan teruskan mengaktifkan diri disni dgn NG.:dft003:

              Comment


              • #8
                Originally posted by maplebizz View Post
                Thanz bro....wo0oho0o..sambutan yg x dijangka...hehehe:dft004:



                Thanz...:048:


                otai x otai sgt le...cuma kali ni balik dgn buah tangan je..hehehe..



                Thanz bro... :048:




                Hihihi....I hope so...:dft011:




                Thans kat semua....aku akan teruskan mengaktifkan diri disni dgn NG.:dft003:
                ehehehehe... tahnks 2u2...:048: :017::048:

                Comment


                • #9
                  selamat datang ke NG... terus bersama selamenye... :dft012:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ellyn85 View Post
                    selamat datang ke NG... terus bersama selamenye... :dft012:
                    SELAMAnya x leh janji le...sebab dlm kuboq belum tentu boleh bw laptop masuk..huhuhhu....lawak je.....orait..aslong kita dlm NG ni saling suport antara satu sama lain...pasti hubungan akrab kita dlm ni akan berkekalan ke dunia realiti.:dft012:

                    Comment


                    • #11
                      welcome...enjoy n aktif selalu di sini..
                      31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                      bila nak cecah 30k ni

                      Comment


                      • #12
                        welkem tu NG.
                        plis mek urself et hom.
                        tq.
                        |huh|

                        Comment

                        Working...
                        X