Announcement

Collapse
No announcement yet.

Panjang memang panjang tu Tok Batin tapi....

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Panjang memang panjang tu Tok Batin tapi....

    Seorang pemuda yang akan berkahwin telah berjumpa seorang bomoh yang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk mendapatkan sedikit petua.

    Pemuda : Tok,saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masih belum bersedia.Bagilah petua untuk saya menghadapi malam pertama nanti.

    Bomoh : Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagi lelaki.Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang tidak dapat dilupakan oleh isteri kamu nanti.

    Pemuda : Bagaimanakah caranya tok bomoh.

    Bomoh : Begini,kamu seharusnya membesarkan alat kelaminmu dan ini akan membuatkan isterimu menjerit pada malam pertamanya.

    Pemuda : Bagaimana caranya tok ?

    Bomoh : Kamu mesti merendam alat kelaminmu setiap malam dalam air teh setiap malam sehinggalah malam pertamamu.

    Pemuda tersebut balik ke rumah dan melakukan apa yang dikata oleh tok bomoh pada setiap malam.

    Pada malam pertamanya,tok bomoh juga berada dirumahnya.Tiba-tiba kedengaran isteri pemuda itu menjerit kuat.Tok bomoh mula terfikir akan kehebatan petua yang diberikannya kepada pemuda tersebut.Tiba-tiba pemuda tersebut keluar dari biliknya dengan wajah yang sedih.Tok bomoh hairan lalu bertanya kepada pemuda tersebut.

    Bomoh : Kenapa cepat sangat..?

    Pemuda : Saya punya memang panjang tok tapi kenapa hanya sebesar pensil saja…?

    Bomoh : Adakah kamu ikut petua yang tok ajarkan…?

    Pemuda : Sudah tok.Tiap-tiap malam saya merendam saya punya dalam segelas air teh.

    Bomoh : Teh apa yang kamu gunakan ?

    Pemuda : ????????? Mustika Ratu - Slimming Tea tok…

    :005::005::005::005:

  • #2
    emmmm ko la buat dulu alonso..
    lepas tuh kasik testi kat sini..
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ejal_Kronik View Post
      emmmm ko la buat dulu alonso..
      lepas tuh kasik testi kat sini..
      aku da wat da



      kat teh padat:011:

      Comment


      • #4
        Hampeh.................petua alonso ni....

        Comment


        • #5
          kalo mcm nie lah kan.
          "guna jari pon boleh"
          wawawawa

          Comment


          • #6
            klu teh o ais jadi camne lak:005:

            Comment


            • #7
              astrok la..............

              Comment


              • #8
                problem...problem :011:
                ingt kai slimming tea lagi kuat :011:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kingnorth View Post
                  klu teh o ais jadi camne lak:005:
                  biru jadinya...lebam:011:

                  Comment


                  • #10
                    len kali jgn caya ckp tok batin nie...:21:

                    Comment


                    • #11
                      tok batin xleh caya.....tok zahir lagi la..........

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zCk View Post
                        tok batin xleh caya.....tok zahir lagi la..........
                        klu cakap paklurah..lagi takleh caya:011:

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DiSc View Post
                          len kali jgn caya ckp tok batin nie...:21:
                          aku caye ckp ko disc:011:

                          Comment


                          • #14
                            hehehe.... boleh le tok amalkan.. sebab besau sngt
                            [CENTER]Kuasa BulkSMS 6 sen untuk Semua NetWork - 1SMSCafe-Internet SMS Termurah dan Terbaik di pasaran

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tokputih View Post
                              hehehe.... boleh le tok amalkan.. sebab besau sngt
                              kang jd mcm lidi sate kang naya je:011:

                              Comment

                              Working...
                              X