Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daily Lucky Draw : 26/10/09 DVD Player

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daily Lucky Draw : 26/10/09 DVD Player

    26/10/09 DVD Player



    jom tgk muviiiiiiiiiii....

  • #2
    fuuuhhh... dvd lah plak...

    Comment


    • #3
      hari2 aku pasang harapan:011:

      Comment


      • #4
        doakan yang mana belum berjaya, supaya arini korang berjaya.
        the Oranje Forever!!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by the Oranje View Post
          doakan yang mana belum berjaya, supaya arini korang berjaya.
          aminnnnn.....

          Comment


          • #6
            mampu tgok jerk.....:041::041::041:
            31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

            bila nak cecah 30k ni

            Comment


            • #7
              ari ni kita tgk sapa yg kenaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!~
              |huh|

              Comment


              • #8
                huhuhu... sejak luckdraw... aku sungguh gagal... NG$ byk pn x gune hahaha

                saper nk NG$ aku...???


                I LOVE What I Do

                Comment


                • #9
                  meh kasi aku....hehehhe

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by angelus View Post
                    huhuhu... sejak luckdraw... aku sungguh gagal... NG$ byk pn x gune hahaha

                    saper nk NG$ aku...???
                    transfer la kat aku..aku nak bid jam gak tp tak mampu:012:

                    Comment


                    • #11
                      betul tu
                      hari2 aku pasang impian kecuali hari lelong kasut.. hehehe

                      Comment


                      • #12
                        uhuk3x... :012:
                        bagi la aku menang dpt DVD ni...
                        korang x payah la post apa...
                        kt umh aku ada video tape jer...
                        nak gak tgok DVD... :011::011::011:

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by fitrie View Post
                          uhuk3x... :012:
                          bagi la aku menang dpt DVD ni...
                          korang x payah la post apa...
                          kt umh aku ada video tape jer...
                          nak gak tgok DVD... :011::011::011:
                          kesiannya ko...pakai tape lg:011:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by fitrie View Post
                            uhuk3x... :012:
                            bagi la aku menang dpt DVD ni...
                            korang x payah la post apa...
                            kt umh aku ada video tape jer...
                            nak gak tgok DVD... :011::011::011:
                            aku tumpang simpati kat ko...
                            sedih ni... sob sob sob...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by the Oranje View Post
                              doakan yang mana belum berjaya, supaya arini korang berjaya.
                              aminnnnnnn sebab aku lom pernah berjaya menang dvd. Asik disc je yang menang sebab nak letak dia dalam tu
                              "Saya menyertai Nogold Speakout"

                              Comment

                              Working...
                              X