Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kalo korang tetibe dapat RM1.000.000

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kalo korang tetibe dapat RM1.000.000

    huhuhuh... seronok betoi kalo dapat sejutakan.... ermm.. kalo teman le,teman nk beli rumah siap ngan tanah siap ngan orang2 kat dalam umah tu sekali... ok tak?? kalo lee..... huhuhuh...

    hahh.. lekeh lee... nak tau gak korang sume kalo dapat sejuta... mesti ade plan yg menarikkan??? kongc2kan le ngan member2 NG kat cni...

    selamat berangan sumee... wahwahwaaaaaa... :045::011::011::011::045:

  • #2
    buat modal forex...:4:

    Comment


    • #3
      Originally posted by DiSc View Post
      buat modal forex...:4:
      sama la kite... :011::011::011:
      pastu beli set lengkap studio jamming... :011:

      Comment


      • #4
        pastu baru beli rumah...

        Comment


        • #5
          bayar hutang dulu,,..daftar gi haji..wat modal niaga then br pk beli umah n tanah.:011:

          Comment


          • #6
            Originally posted by Pappa View Post
            bayar hutang dulu,,..daftar gi haji..wat modal niaga then br pk beli umah n tanah.:011:
            a'ah... lupe plak teman... betoi betoi betoi... huhuhuhuhu...:045::045::045:

            Comment


            • #7
              bayau semua hutang yanng kni telah berjumlah hampir 300k... pastu beli hartanah.. jual beli jual beli jual (yang nak buat takyah citerle kang habis pulak pahala.. hehehe)
              [CENTER]Kuasa BulkSMS 6 sen untuk Semua NetWork - 1SMSCafe-Internet SMS Termurah dan Terbaik di pasaran

              Comment


              • #8
                Originally posted by tokputih View Post
                bayau semua hutang yanng kni telah berjumlah hampir 300k... pastu beli hartanah.. jual beli jual beli jual (yang nak buat takyah citerle kang habis pulak pahala.. hehehe)
                mak aih.. byknyer utang tok....:011:

                bagi aku sejuta tu takleh wat apa2.. kereta idaman lamborghini murcielago aku pun aku takleh beli lagi..:002:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tokputih View Post
                  bayau semua hutang yanng kni telah berjumlah hampir 300k... pastu beli hartanah.. jual beli jual beli jual (yang nak buat takyah citerle kang habis pulak pahala.. hehehe)
                  humang aih...banyaknyer utang tok...:102:

                  Comment


                  • #10
                    beli umah banglo la...

                    balance wat modal bisnes ker ..

                    pastu wat album due ngan rossa.. wkakkakakaka

                    Comment


                    • #11
                      beli rumah sebijik, bayar habis utang keter...pastu wat modal niaga. huhu~

                      Comment


                      • #12
                        Benda yang Disc tak cakap. Kawin lagi, ngan omputih.
                        In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
                        member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

                        Comment


                        • #13
                          beli emas.invest dlm unit trust,deposit dlm forex....bgi beranak lagi duit tu..hihiihhi

                          Comment


                          • #14
                            sume menarik2 nihhh... ermm... :022: yg mane 1 teman nak pilihh...

                            Comment


                            • #15
                              tiba2 dpt sjuta mst la aku panik

                              lalu aku bg kpd pihak polis

                              :011:

                              Comment

                              Working...
                              X