Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koleksi Gambar Balak Litar

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Koleksi Gambar Balak Litar

    Ejal:

    Aku tau ko ada banyak koleksi gambar balak2 litar ni. Kasi share le ngan kengkawan...
    In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
    member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

  • #2
    Originally posted by galacticos2u View Post
    Ejal:

    Aku tau ko ada banyak koleksi gambar balak2 litar ni. Kasi share le ngan kengkawan...
    chaitt...pi balak buat apa..wakakaka...
    haku takder simpan pic ni..malah tak pernah jumpa lagik..
    mest ko ada kan ..cepat la letak sini...
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ejal_Kronik View Post
      chaitt...pi balak buat apa..wakakaka...
      haku takder simpan pic ni..malah tak pernah jumpa lagik..
      mest ko ada kan ..cepat la letak sini...
      Masa DRIFT kat KL hari tu ko ambik gambo ngan balak je, ngan awek2 tu ko tak hingin pun. Ala kasi share le.
      In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
      member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

      Comment


      • #4
        Originally posted by galacticos2u View Post
        Masa DRIFT kat KL hari tu ko ambik gambo ngan balak je, ngan awek2 tu ko tak hingin pun. Ala kasi share le.
        kui kui kui...........
        nanti keluar satu lagi ebook terlampau.


        p/s galacticos- lama menghilang?
        the Oranje Forever!!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by the Oranje View Post
          kui kui kui...........
          nanti keluar satu lagi ebook terlampau.


          p/s galacticos- lama menghilang?
          Ebook terlampau? Pasal Ejal? Wah, tak sabar ni. Tak menghilang, hari tu internet problem.
          In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
          member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

          Comment


          • #6
            Originally posted by galacticos2u View Post
            Masa DRIFT kat KL hari tu ko ambik gambo ngan balak je, ngan awek2 tu ko tak hingin pun. Ala kasi share le.
            uit...tu sorng jerk.....
            tu pun dia beriya2 nak amik gambar ngn haku..wakakak
            31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

            bila nak cecah 30k ni

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ejal_Kronik View Post
              uit...tu sorng jerk.....
              tu pun dia beriya2 nak amik gambar ngn haku..wakakak
              Sorang tu yang nampak. Macam lipas, kalau nampak sekor tandanya ada banyak lagi tu.
              In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
              member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

              Comment


              • #8
                Originally posted by galacticos2u View Post
                Sorang tu yang nampak. Macam lipas, kalau nampak sekor tandanya ada banyak lagi tu.
                hahaha...haku ari tuh masyuk jerk beriya2 nak amik gambar ngn haku...:011::011:
                31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                bila nak cecah 30k ni

                Comment


                • #9
                  aiyaa...laki nak wat thread share gamba2 balak...pelik ni :005:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                    hahaha...haku ari tuh masyuk jerk beriya2 nak amik gambar ngn haku...:011::011:
                    Cam mana Masyuk terlibat sama ni?
                    In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
                    member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                      chaitt...pi balak buat apa..wakakaka...
                      haku takder simpan pic ni..malah tak pernah jumpa lagik..
                      mest ko ada kan ..cepat la letak sini...
                      tngk avatar la.. ala2 gay gitu.. hahaha.. :010::011:

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by galacticos2u View Post
                        Cam mana Masyuk terlibat sama ni?
                        uit...ntah ler...camner leh join gak ni...

                        ko letak la dulu pic balak litar nih hood...
                        31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                        bila nak cecah 30k ni

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zatarra View Post
                          tngk avatar la.. ala2 gay gitu.. hahaha.. :010::011:
                          Ha ha ha...

                          Tengok Avatar tak pakai baju tu pun dah tahu..


                          heuheuheuheu
                          In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
                          member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by galacticos2u View Post
                            Ebook terlampau? Pasal Ejal? Wah, tak sabar ni. Tak menghilang, hari tu internet problem.
                            dia baru je potong.... kahkahkah :011:
                            semoga kita bahagia di dunia dan akhirat
                            I'm in Nogold Speakout
                            "KAMI JUGA FORUMER SEPERTI ANDA"

                            Comment


                            • #15
                              geli aku masuk thread ni:011:

                              Comment

                              Working...
                              X