Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tak kisah seks sebelum kahwin....

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tak kisah seks sebelum kahwin....

    Tak kisah seks sebelum kahwin...

    Kisahnya begini tentang seorang artis wanita yang boleh tahan cantiklah juga.

    Dia seorang yang cukup peramah dan bersikap terbuka dalam apa sahaja perkara yang dilakukannya termasuklah menceritakan hal dalam kain sendiri sewaktu bersama kekasih!

    Macam mana tu? Artis itu membuat pengakuan dia dan teman lelakinya sudah banyak kali terlanjur. Akuinya, pada mereka berdua itu bukanlah satu masalah yang besar kerana satu hari nanti mereka tetap akan berkahwin dan menjadi suami isteri yang sah.

    Tetapi katanya, kena pakai kondomlah takut-takut berisi pula perut tu.

    Tambah selebriti ini lagi, tiada bezanya kalau perkara terkutuk itu dilakukan selepas atau sebelum kahwin kerana yang penting cinta!

    apa pendapat anda semua ....
    tak tahu artis yg mana satu,
    kalo dia bukan beragama Islam...
    melantak p lah....
    tapi bagimana kalo dia seorang
    wanita Islam....?
    Na'uzubillahuminzaliq....
    "I'm in Nogold Speakout"
    ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

  • #2
    artis mana ni. Ada gamba tak. Ke kena tunggu clash dulu baru dapat tgk :005:
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

    Comment


    • #3
      Artis itu membuat pengakuan dia dan teman lelakinya sudah banyak kali terlanjur

      klu dah byk kali bukan terlanjur dah..sengaja lanjur dah tu..

      Comment


      • #4
        sape plak tu??ade ke artis yg berdara lg?:011:

        Comment


        • #5
          Originally posted by tennoajak View Post
          artis mana ni. Ada gamba tak. Ke kena tunggu clash dulu baru dapat tgk :005:
          huhu....tahu nak gambar je keje ko nie...:10:

          Comment


          • #6
            uiks
            ni citer betol ke
            ade kuar melodi ke maria jumpe mane ni:011::011:

            huisshh
            ni dah tahap bahaye ni kalo bleh citer2 camtu:019::019:
            Sini yer kwn2..---> nogold.com/fantasy
            "The Killing Machines"

            Comment


            • #7
              Originally posted by tennoajak View Post
              artis mana ni. Ada gamba tak. Ke kena tunggu clash dulu baru dapat tgk :005:
              xtahu artis mana...tunggu nnti timbul pula gambar artis trlmpau...
              Originally posted by kingnorth View Post
              Artis itu membuat pengakuan dia dan teman lelakinya sudah banyak kali terlanjur

              klu dah byk kali bukan terlanjur dah..sengaja lanjur dah tu..
              mmg sengaja tu & bangga pulak hebuh kat wartawan...
              Originally posted by alonso14 View Post
              sape plak tu??ade ke artis yg berdara lg?:011:
              ...nama lum umum lg.....ahaks..:035:
              Originally posted by DiSc View Post
              huhu....tahu nak gambar je keje ko nie...:10:
              Disc ...relax arr...
              "I'm in Nogold Speakout"
              ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

              Comment


              • #8
                Originally posted by Alarmist View Post
                uiks
                ni citer betol ke
                ade kuar melodi ke maria jumpe mane ni:011::011:

                huisshh
                ni dah tahap bahaye ni kalo bleh citer2 camtu:019::019:
                belek punya belek....
                jumpa lam kosmo hari ni...22/10/09
                tah apa ada lam fikiran dia...
                sonok...nyesal....bahagia, suka ...hmmm entah..beraninyer...:006:
                "I'm in Nogold Speakout"
                ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mariahassan View Post
                  belek punya belek....
                  jumpa lam kosmo hari ni...22/10/09
                  tah apa ada lam fikiran dia...
                  sonok...nyesal....bahagia, suka ...hmmm entah..beraninyer...:006:
                  ade dlm kosmo?rugi tak beli kosmo td:011:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mariahassan View Post
                    belek punya belek....
                    jumpa lam kosmo hari ni...22/10/09
                    tah apa ada lam fikiran dia...
                    sonok...nyesal....bahagia, suka ...hmmm entah..beraninyer...:006:
                    uit..muka surat baper kosmo tuh..hehehe.
                    nak pi usha kosmo sikit..ekekek....
                    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                    bila nak cecah 30k ni

                    Comment


                    • #11
                      huhuhuhu sedih tul la ngan pengakuan begini
                      terlanjur yang sengaja
                      Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                      I'm good friend like a computer
                      I 'enter' ur life,
                      'save' u in my heart,
                      'format' ur problems,
                      'shift' u 2 opportunities
                      and never 'delete' u from my memory

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alonso14 View Post
                        ade dlm kosmo?rugi tak beli kosmo td:011:
                        leh search lam online....tgk ler..xsyok nama dia xbg tau siapa ...:035::033:
                        "I'm in Nogold Speakout"
                        ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by putat76 View Post
                          huhuhuhu sedih tul la ngan pengakuan begini
                          terlanjur yang sengaja
                          kalo da sengaja tu
                          mst sangap slalu
                          :011::011:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by putat76 View Post
                            huhuhuhu sedih tul la ngan pengakuan begini
                            terlanjur yang sengaja
                            kita sedih..:dft004:.dia relax ja...leh open2 kasi tau org....:033:
                            "I'm in Nogold Speakout"
                            ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mariahassan View Post
                              leh search lam online....tgk ler..xsyok nama dia xbg tau siapa ...:035::033:
                              nanti cak cak cak alonso pi selidik sapa kah orang nyer..
                              31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                              bila nak cecah 30k ni

                              Comment

                              Working...
                              X