Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bermalam dikatil seorang lelaki

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bermalam dikatil seorang lelaki

    Originally posted by Imperion
    huh...anti-klimaks betul la citer nie,...pekata sesaper tolong sambungkan citer nie bagi menarik lagi..heh :dft003:
    Ko nak ending macam mana? Lu pikir le sendiri!
    In GOD we trust, the rest we audit!-what auditor says..
    member id:11728, deposit id: 19790, 21193, 24938, 26306, 26466, 28197.

  • #2
    Originally posted by Imperion
    huh...anti-klimaks betul la citer nie,...pekata sesaper tolong sambungkan citer nie bagi menarik lagi..heh :dft003:
    endingnya beranak pinak ler kot
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

    Comment


    • #3
      Originally posted by Imperion
      huh...anti-klimaks betul la citer nie,...pekata sesaper tolong sambungkan citer nie bagi menarik lagi..heh :dft003:
      uit....nnti kalau aku dah belajar tulis novel aku wat klimaks yg menarik ehehe..

      Comment


      • #4
        Originally posted by Don_corleone View Post
        uit....nnti kalau aku dah belajar tulis novel aku wat klimaks yg menarik ehehe..
        klimaks menarik ...jgn hero mati dah....:011:
        "I'm in Nogold Speakout"
        ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

        Comment


        • #5
          untung apa...rugi la sebab terlalu berjaga-jaga
          CLICK to JOIN

          MAIN GAME DAPAT DUIT

          Comment


          • #6
            rugi gak lg... berjaga2 tu satu hal... awek td tu x cun langsung hehehe


            I LOVE What I Do

            Comment


            • #7
              nk klimaks gi bersetubuh la.
              br btul2 dpt klimaks.
              :011::011::011:
              |huh|

              Comment


              • #8
                Originally posted by qree View Post
                nk klimaks gi bersetubuh la.
                br btul2 dpt klimaks.
                :011::011::011:
                perghh...
                ayat ko gree....
                xdak insuran:005:
                CLICK to JOIN

                MAIN GAME DAPAT DUIT

                Comment


                • #9
                  moral dr cerita ni:

                  pas ni kalo nak g mana2 wak akan bawak sebatang lilin arrr..
                  manatau ada rezeki terjumpa awek cun ...
                  boleh acah2 bako jari wak ni....untung2 awek tu citer kat bapak dia..
                  komdian bapak dia jmpa wak dan suwuh kawen ngan anak dara dia tuu....

                  owhhhhhh...indahnyerrr...... :011::011::011::005::005:





                  **jgn repot ehhh...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by wakovic View Post
                    moral dr cerita ni:

                    pas ni kalo nak g mana2 wak akan bawak sebatang lilin arrr..
                    manatau ada rezeki terjumpa awek cun ...
                    boleh acah2 bako jari wak ni....untung2 awek tu citer kat bapak dia..
                    komdian bapak dia jmpa wak dan suwuh kawen ngan anak dara dia tuu....

                    owhhhhhh...indahnyerrr...... :011::011::011::005::005:





                    **jgn repot ehhh...
                    repot2....
                    :011::011::011::011:
                    |huh|

                    Comment


                    • #11
                      best gak citer ni...at least tak terbakar badan dia kat neraka
                      Buat duit setiap minggu RM1000...KLIK SINI

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by wakovic View Post
                        moral dr cerita ni:

                        pas ni kalo nak g mana2 wak akan bawak sebatang lilin arrr..
                        manatau ada rezeki terjumpa awek cun ...
                        boleh acah2 bako jari wak ni....untung2 awek tu citer kat bapak dia..
                        komdian bapak dia jmpa wak dan suwuh kawen ngan anak dara dia tuu....

                        owhhhhhh...indahnyerrr...... :011::011::011::005::005:





                        **jgn repot ehhh...
                        fuhhh...fuhhh...wak punya angan2 susah nk capai tu...:024:
                        tapi selalu la bawak lilin tu byk gunanya....:011:
                        "I'm in Nogold Speakout"
                        ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mariahassan View Post
                          fuhhh...fuhhh...wak punya angan2 susah nk capai tu...:024:
                          tapi selalu la bawak lilin tu byk gunanya....:011:
                          ekekkekekkkk..... ya la..kita ni berusaha jer..:045:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by wakovic View Post
                            moral dr cerita ni:

                            pas ni kalo nak g mana2 wak akan bawak sebatang lilin arrr..
                            manatau ada rezeki terjumpa awek cun ...
                            boleh acah2 bako jari wak ni....untung2 awek tu citer kat bapak dia..
                            komdian bapak dia jmpa wak dan suwuh kawen ngan anak dara dia tuu....

                            owhhhhhh...indahnyerrr...... :011::011::011::005::005:





                            **jgn repot ehhh...
                            hehehe... kalu kawen xpe... rupenye bapak awek tu bomba... abes kene pancut air hehehe


                            I LOVE What I Do

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by wakovic View Post
                              ekekkekekkkk..... ya la..kita ni berusaha jer..:045:
                              usaha jgn jemu..:024:.aduh penat wak oiiiii...:035:
                              "I'm in Nogold Speakout"
                              ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

                              Comment

                              Working...
                              X