Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daily Lucky Draw : 19/10/09 Starke Drill

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daily Lucky Draw : 19/10/09 Starke Drill

    19/10/09 Starke Drill



    * gambar sekadar hiasan

    mari gerudi inul..............
    posting2 kalo nak menang

  • #2
    jelesnya aku tgk sape yg menang nih...

    Comment


    • #3
      Originally posted by deale30 View Post


      wow, cordless ke bro.
      sempoi gak ni kalu menang
      the Oranje Forever!!!!

      Comment


      • #4
        huhuhu... cambest jek... tp susah la nk menang skrg


        I LOVE What I Do

        Comment


        • #5
          Tahniah pd yg dah menang & syabas yg masih menunggu

          termasuk la aku hu hu hu...

          Comment


          • #6
            Gerudi pun gerudi laaa. Aku nak menang gak! Still x pueh ati KN menang Henpong. Haaa kalu aku dpt gerudi aku nk tukau dgn KN. Wakakkakak....

            Comment


            • #7
              disc da penah menang menda ni..
              jgn disc yg menang lagi gerudi ni dah la

              Comment


              • #8
                Originally posted by AbuPhowwer! View Post
                Gerudi pun gerudi laaa. Aku nak menang gak! Still x pueh ati KN menang Henpong. Haaa kalu aku dpt gerudi aku nk tukau dgn KN. Wakakkakak....
                Bg aku je la.. Ko wat goyang gerudi udah ler...:dft011:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AbuPhowwer! View Post
                  Gerudi pun gerudi laaa. Aku nak menang gak! Still x pueh ati KN menang Henpong. Haaa kalu aku dpt gerudi aku nk tukau dgn KN. Wakakkakak....
                  apa lg abu.. teruskan la berNG... :048:

                  Comment


                  • #10
                    mmmm...baik. Teruskan berusaha! Ekekkekek cam dlm derama jepun pulak dah.

                    Comment


                    • #11
                      cam tak der harapan jer..... ari nie tak byk posting...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mattop View Post
                        cam tak der harapan jer..... ari nie tak byk posting...
                        tak kira sgt pon banyak posting ke tak..
                        yg penting ada posting kat sume section

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by akay View Post
                          tak kira sgt pon banyak posting ke tak..
                          yg penting ada posting kat sume section
                          Uik?? Ni Tips ke?:011:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by deale30 View Post
                            19/10/09 Starke Drill



                            * gambar sekadar hiasan

                            mari gerudi inul..............
                            posting2 kalo nak menang
                            hahahaha....menantang ni nak guna camner...heheheh
                            31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                            bila nak cecah 30k ni

                            Comment


                            • #15
                              mari drilling!~
                              yeah!~
                              :4:
                              |huh|

                              Comment

                              Working...
                              X