Announcement

Collapse
No announcement yet.

***AdA mAsAlaH cInTa?...TeMui Dr. CiNtA aNda DiSiNi***

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ***AdA mAsAlaH cInTa?...TeMui Dr. CiNtA aNda DiSiNi***

    Anda mengalami masalah cinta?

    Anda ingin menghilangkan stress putus cinta?

    Anda keliru untuk membuat pilihan?

    Anda nak mengorat tapi tak tahu bagaimana caranya?

    Atau anda tak tahu apa itu cinta tapi gatai nak bercinta?

    Jangan bimbang!...Saya sedia membantu! (hihihi..setakat yang mampu ler...)

    Luahkan disini...Dr. Cinta sedia membantu anda!


    :043::043::043::043:












    (P/S: seseja jek neh aku tengah boring...ekekekekeke)
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  • #2
    bagus tul warga NG neh...

    takda pun masalah cinta

    kalau kat rumah jiran sebelah

    berduyun2 ada masalah cinta

    wakakakakaka!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

    Comment


    • #3
      hmm... takleh nak join ler nampaknyer... sebab takde masalah cinta....
      [CENTER]Kuasa BulkSMS 6 sen untuk Semua NetWork - 1SMSCafe-Internet SMS Termurah dan Terbaik di pasaran

      Comment


      • #4
        kalau menyinggah pun dah kira bersyukur tok!

        ekekekeke!
        DaLaM hAti aDa Labu
        "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

        Comment


        • #5
          singgah musti singgah punya.... lainla cute nak bercinta ngan tok... hehehe....
          [CENTER]Kuasa BulkSMS 6 sen untuk Semua NetWork - 1SMSCafe-Internet SMS Termurah dan Terbaik di pasaran

          Comment


          • #6
            Originally posted by tokputih View Post
            singgah musti singgah punya.... lainla cute nak bercinta ngan tok... hehehe....
            ahahaha..atok neh!

            siot jek!:021:
            DaLaM hAti aDa Labu
            "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

            Comment


            • #7
              Originally posted by cutepumpkin View Post
              ahahaha..atok neh!

              siot jek!:021:
              hehehe tak salah kalau bercinta jer... :043:
              [CENTER]Kuasa BulkSMS 6 sen untuk Semua NetWork - 1SMSCafe-Internet SMS Termurah dan Terbaik di pasaran

              Comment


              • #8
                memang tak salah tapi nanti jadi serba salah lak

                takmo den tok!

                wakakaka!
                DaLaM hAti aDa Labu
                "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutepumpkin View Post
                  bagus tul warga NG neh...

                  takda pun masalah cinta

                  kalau kat rumah jiran sebelah

                  berduyun2 ada masalah cinta

                  wakakakakaka!
                  saya ada masalah sebab jatuh cinta dengan awek jiran sebelah. Bolehkah dr selesaikan masalah saya
                  "Saya menyertai Nogold Speakout"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tennoajak View Post
                    saya ada masalah sebab jatuh cinta dengan awek jiran sebelah. Bolehkah dr selesaikan masalah saya

                    ahahaha..kalau status bujang saya rasa ok jek

                    tapi kalau dah berkawen elakkan ler cintan cintun siber neh!

                    maklumlah takut periuk belanga malayang2 kat rumah ajak!
                    DaLaM hAti aDa Labu
                    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                    Comment


                    • #11
                      uish.....apa itu syurga cinta......hehe

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cutepumpkin View Post

                        ahahaha..kalau status bujang saya rasa ok jek

                        tapi kalau dah berkawen elakkan ler cintan cintun siber neh!

                        maklumlah takut periuk belanga malayang2 kat rumah ajak!
                        Habis apa yang dr boleh tolong saya?
                        "Saya menyertai Nogold Speakout"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Don_corleone View Post
                          uish.....apa itu cinta syurga......hehe
                          hihihi
                          cinta yang hakiki pada yang Maha Esa!
                          DaLaM hAti aDa Labu
                          "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tennoajak View Post
                            Habis apa yang dr boleh tolong saya?
                            nasihat dan pandangan!:015:
                            DaLaM hAti aDa Labu
                            "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cutepumpkin View Post
                              nasihat dan pandangan!:015:
                              Kalau tolong jadi org tengah boleh ke?
                              "Saya menyertai Nogold Speakout"

                              Comment

                              Working...
                              X