Announcement

Collapse
No announcement yet.

Benda paling B.O.D.O.H korang wat ari nie?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benda paling B.O.D.O.H korang wat ari nie?

    Setiap hari pasti ada perkara yg korang menyesal lakukannya. So mari berkongsi perkara2 tersebut disini..

    aku start dulu..

    Perkara paling b.o.d.o.h yg aku dah wat ari nie..
    terlewat bangun sehingga terlepas test penting aku pagi nie.. :dft007: :dft007:

  • #2
    tak der menda bodo* lagi yg dibuat ari nie... hehehhe

    Comment


    • #3
      Originally posted by mattop View Post
      tak der menda bodo* lagi yg dibuat ari nie... hehehhe
      alhamdulillah.. arap berterusan sepanjang hari.. :048: :048:

      Comment


      • #4
        Originally posted by kruleznickzam View Post
        Setiap hari pasti ada perkara yg korang menyesal lakukannya. So mari berkongsi perkara2 tersebut disini..

        aku start dulu..

        Perkara paling b.o.d.o.h yg aku dah wat ari nie..
        terlewat bangun sehingga terlepas test penting aku pagi nie.. :dft007: :dft007:

        alahai siannyer...:018:

        Comment


        • #5
          same la aku pun..

          hr ni buat bende2 yg bergune je.. blum ade xtvt bodoh2 lg..

          ptg2 skit mungkin ade kot, bile dh bosan ngan keje.. :005:

          Comment


          • #6
            Originally posted by zatarra View Post
            same la aku pun..

            hr ni buat bende2 yg bergune je.. blum ade xtvt bodoh2 lg..

            ptg2 skit mungkin ade kot, bile dh bosan ngan keje.. :005:
            hehe.. nanti postlah kalu da.. arap2 xda la.. hehe

            aku dah mencapai tahap b.o.d.o.h nie pagi2 lagi.. :006: so

            aku menjangka xda peper yg lebih b.o.d.o.h dari yg nie.. :005: :005:

            Comment


            • #7
              datang opis.....buat kejer
              CLICK to JOIN

              MAIN GAME DAPAT DUIT

              Comment


              • #8
                xder wat benda bodo arini........harap maklom,

                Comment


                • #9
                  aku dah buat satu benda b.o.d.o.h ari nie..

                  terlepas tgk wayang ngan member2.. sbb nak pi uia tuk discussion..
                  tapi akhirnya xjadi discussion tu.. kalo tahu aku xpi uia..
                  b.o.d.o.h betol..!

                  Comment


                  • #10
                    bende yg budoh yg aku wat arini
                    aku sakit perut..
                    tp tak g tandas
                    :041::041::041:

                    Comment


                    • #11
                      perkara paling bodoh yg aku wat ari ne rsnya lah kan....
                      tgk thread ne la....
                      kahkahkah... :026:
                      semoga kita bahagia di dunia dan akhirat
                      I'm in Nogold Speakout
                      "KAMI JUGA FORUMER SEPERTI ANDA"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alonso14 View Post
                        bende yg budoh yg aku wat arini
                        aku sakit perut..
                        tp tak g tandas
                        :041::041::041:
                        bahaya nie.. silap2 boleh kene buasir.. :029:

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by WAD184 View Post
                          perkara paling bodoh yg aku wat ari ne rsnya lah kan....
                          tgk thread ne la....
                          kahkahkah... :026:
                          hahhaa.. kalu camtu aku rsa pling bodoh bila baca komen ko nie.. :005: :005:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by kruleznickzam View Post
                            bahaya nie.. silap2 boleh kene buasir.. :029:
                            jom temankan aku g tandas:041:

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alonso14 View Post
                              jom temankan aku g tandas:041:
                              xkan takot kot?? :011: :011:

                              aku dulu pernah takot nak ke tandas pas tgk satu cite seram..
                              da babak tangan antu tu muncul dari lubang tandas.. seram siot nak melepas.. :002: :002:

                              Comment

                              Working...
                              X