Announcement

Collapse
No announcement yet.

gambar2 sensasi heroin drama nur kasih

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gambar2 sensasi heroin drama nur kasih



    Siapa yang tak kenal dengan heroin cerita Nur Kasih yang bersiaran di TV3, Tiz Zaqyah. Dalam cerita Nur Kasih bukan main baik je pakai tudung tutup aurat. Nampak suci je muke dia kan? Hakikatnya semua orang tahu perangai dia ni macam mana.








  • #2
    erk.....biasa la tu...nama pown pelakon...lakonan mesti lah hebat....

    Comment


    • #3
      mst pink nie:011:

      Comment


      • #4
        Originally posted by alonso14 View Post
        mst pink nie:011:
        mana ko tau pink???... :011::011::011:
        mesti pandai berlakon minah nih...
        boleh jadi pelakon terbaik...

        Comment


        • #5
          ishk... ishk... ishk,... dunia dunia.... macam macam ada....

          Comment


          • #6
            Originally posted by fitrie View Post
            mana ko tau pink???... :011::011::011:
            mesti pandai berlakon minah nih...
            boleh jadi pelakon terbaik...
            tgk bibir dia la...mulus je...:041:

            Comment


            • #7
              perghhh awekkkksss oh aweks ..kenapa jadi begini.
              31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

              bila nak cecah 30k ni

              Comment


              • #8
                mlm ni leh tgk ceta ni kat tv3

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alonso14 View Post
                  mst pink nie:011:
                  adehhh..
                  x habis² lucah ar ko alonso...
                  kalo nak tau gi la cheak tgk pink ke x...
                  mane tau dapat free gift...
                  :011::011::011:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gato_erse View Post


                    adehhh..
                    x habis² lucah ar ko alonso...
                    kalo nak tau gi la cheak tgk pink ke x...
                    mane tau dapat free gift...
                    :011::011::011:
                    emm laa tu la alonso klu nak kenal..hikkk hikk
                    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                    bila nak cecah 30k ni

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                      emm laa tu la alonso klu nak kenal..hikkk hikk
                      hehehehe...
                      alonso slalu 3some..
                      thread yang dia bukuk mesti ada unsur² 18sx

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by RM100 View Post
                        mlm ni leh tgk ceta ni kat tv3
                        wow...saya mesti nengok..kekeke..sejuk ati tgok dia pakai tudung...omang..
                        31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                        bila nak cecah 30k ni

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                          wow...saya mesti nengok..kekeke..sejuk ati tgok dia pakai tudung...omang..
                          klu pki tudung nmpk sejuk, klu tak pki rs cmne plak.. :005:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zatarra View Post
                            klu pki tudung nmpk sejuk, klu tak pki rs cmne plak.. :005:
                            klu tak pakai tudung...
                            perghhhhhh.....



                            ntah rasa apa agaknyer..
                            31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                            bila nak cecah 30k ni

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by zatarra View Post
                              klu pki tudung nmpk sejuk, klu tak pki rs cmne plak.. :005:
                              rase stawberi lemonad

                              masam-masam manis

                              :011:

                              Comment

                              Working...
                              X