Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kerja yang paling Berani di Dunia kot

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kerja yang paling Berani di Dunia kot

















  • #2






    Comment


    • #3














      Comment


      • #4
        nie keje tahap gaban nie......
        nyawa di hujung tanduk jek....
        kalau la aq
        da komperm mengeletar punya dok kat puncak 2

        Comment


        • #5
          Originally posted by carkey88 View Post
          nie keje tahap gaban nie......
          nyawa di hujung tanduk jek....
          kalau la aq
          da komperm mengeletar punya dok kat puncak 2
          aku kalo menggeletar skit kompom jatuh ni:041:

          Comment


          • #6
            perghhh gerun siut...
            haku y 8 tgkat pun dah gayat ....
            31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

            bila nak cecah 30k ni

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ejal_Kronik View Post
              perghhh gerun siut...
              haku y 8 tgkat pun dah gayat ....
              ko patut keje kat bangsal ajak jela:011:

              Comment


              • #8
                Originally posted by alonso14 View Post
                ko patut keje kat bangsal ajak jela:011:
                dengan kata bangsal ajak pun dah upgrade 7 tingkat...
                31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                bila nak cecah 30k ni

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                  dengan kata bangsal ajak pun dah upgrade 7 tingkat...
                  gilo..jage cendawan naik lif:011:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alonso14 View Post
                    gilo..jage cendawan naik lif:011:
                    laa..ko tak tahu ker..
                    ajak makin maju siut..
                    tu pasal siap ada kursus lagik...kekeke
                    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                    bila nak cecah 30k ni

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                      laa..ko tak tahu ker..
                      ajak makin maju siut..
                      tu pasal siap ada kursus lagik...kekeke
                      nak mintak kursus pree pon tak bole:041:

                      Comment


                      • #12
                        kompem kat mesia gmbr2 ni.. pasal takde yg pki safety hangers.. huhu...:011:

                        ade sorg mamat tu siap pki selipar je wat keje construction.. mmg nk kene saman nih.. :011:

                        Comment


                        • #13
                          memang menggerunkan... ada pompuan ke yang kerja kat sini....:dft011:

                          Comment


                          • #14
                            perhgh....giler gayat...............

                            Comment


                            • #15
                              dasyat ni.. insuran nyawa dia mesti mahal ni...

                              Comment

                              Working...
                              X