Announcement

Collapse
No announcement yet.

5 Tahun Akan Datang Aku akan Jadi.....?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 5 Tahun Akan Datang Aku akan Jadi.....?

    InsyaAllah....5 Tahun dari skarang, aku akan ada bisnes sendiri...
    Kerjaya dah stabil....masalah kewangan xda sgt..ehhe....

    Anak 3..:011:
    CLICK to JOIN

    MAIN GAME DAPAT DUIT

  • #2
    suami org kot:011:

    Comment


    • #3
      nak dpt CPA taun depan..
      nak apply for CIA taun lagi satu..
      so lam 5 taun leh idup selesa..

      Comment


      • #4
        Originally posted by akay View Post
        nak dpt CPA taun depan..
        nak apply for CIA taun lagi satu..
        so lam 5 taun leh idup selesa..
        huhu...insyaAllah....kita pakat2 berdoa dehh:047:
        CLICK to JOIN

        MAIN GAME DAPAT DUIT

        Comment


        • #5
          nak tambah anak lagi...
          nak tambah income...
          nak idup selesa sekeluarga...

          Comment


          • #6
            Originally posted by alonso14 View Post
            suami org kot:011:
            la....bukannye ko dah kawen alonso?? hehehe:011:
            CLICK to JOIN

            MAIN GAME DAPAT DUIT

            Comment


            • #7
              5 TAUN AKAN DATANG AKU DA LENGKAP sgala persiapan untuk berumah tangga....aq da ada suma aset seperti umah nkelengkapanya,kete n suma la.....

              Comment


              • #8
                Originally posted by likik83 View Post
                la....bukannye ko dah kawen alonso?? hehehe:011:
                kawen da..nikah lom:005:

                Comment


                • #9
                  emm nak hidup senang jerk..klu tak sempat 5 tahun...2 tahun lagik pun takper...
                  31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                  bila nak cecah 30k ni

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tokputih
                    hmm... tok pasti akan jadi jutawan.... jutawan madu... :038:
                    wahh...madu??
                    jangan bermadu dah la
                    CLICK to JOIN

                    MAIN GAME DAPAT DUIT

                    Comment


                    • #11
                      nak tambah banyak2 amaln...lom tau 5 thun lagi ada kat muka bumi ni lagi ke x....

                      Comment


                      • #12
                        uit 5 tahun akan datang lama lagi tu

                        tunggu tahun depan punya perancangan dulu
                        kalau sucsess aku pun nak turut tok putih gak la jadi jutawan wakakakaka
                        Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                        I'm good friend like a computer
                        I 'enter' ur life,
                        'save' u in my heart,
                        'format' ur problems,
                        'shift' u 2 opportunities
                        and never 'delete' u from my memory

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Don_corleone View Post
                          nak tambah banyak2 amaln...lom tau 5 thun lagi ada kat muka bumi ni lagi ke x....
                          terharunya......:041:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Don_corleone View Post
                            nak tambah banyak2 amaln...lom tau 5 thun lagi ada kat muka bumi ni lagi ke x....
                            mmm betul betul betul...leh amik iktibar nih..
                            31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                            bila nak cecah 30k ni

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Don_corleone View Post
                              nak tambah banyak2 amaln...lom tau 5 thun lagi ada kat muka bumi ni lagi ke x....
                              emmm...alhamdulillah....ada gak amalan utk bekalan...

                              insyaAllah kalau umur panjang....
                              CLICK to JOIN

                              MAIN GAME DAPAT DUIT

                              Comment

                              Working...
                              X