Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terlebih photoshop sampai jadi tak logik

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Terlebih photoshop sampai jadi tak logik



    cuba cari tang mana yg tipu :011:

  • #2
    kekeke...bersilang2 dah kaki dia.....:011:

    Comment


    • #3
      Originally posted by zCk View Post
      kekeke...bersilang2 dah kaki dia.....:011:
      dari peha besar tetiba smpai lutut da mengecik :011:

      Comment


      • #4
        tu kaki hantu kowt... tersilap tangkap.. ahaha... xpown die shave bulu kaki smpi jd cmtuh... :dft011:

        Comment


        • #5
          Originally posted by akay View Post
          dari peha besar tetiba smpai lutut da mengecik :011:
          ouhh... baru perasan

          dah la kaler kaki pun lain yek

          yg nie lak aper yg pelik, cuber teka

          Comment


          • #6
            aduhai habis pahala tok... sebab nak tengok betul2 ni... kih kih kih
            [CENTER]Kuasa BulkSMS 6 sen untuk Semua NetWork - 1SMSCafe-Internet SMS Termurah dan Terbaik di pasaran

            Comment


            • #7
              Originally posted by little_lily View Post
              ouhh... baru perasan

              dah la kaler kaki pun lain yek

              yg nie lak aper yg pelik, cuber teka

              ada tgn jeekcikee kat belakang awek tu....:026:

              Comment


              • #8
                tgk yg ni pulak


                Comment


                • #9
                  emm pening gak nak cari tang mana y silap tuh...adess
                  31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                  bila nak cecah 30k ni

                  Comment


                  • #10
                    aduhai seksi la pulak gmbr photoshop tu....

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mr.President View Post
                      ada tgn jeekcikee kat belakang awek tu....:026:
                      oo0oo dier ke.. patutla bebulu semcm jer lengan tu

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tokputih View Post
                        aduhai habis pahala tok... sebab nak tengok betul2 ni... kih kih kih
                        Originally posted by azmimazda View Post
                        aduhai seksi la pulak gmbr photoshop tu....
                        alamak.. sori sori.. nak tunjuk kesan photoshop jer, hehe

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by little_lily View Post
                          ouhh... baru perasan

                          dah la kaler kaki pun lain yek

                          yg nie lak aper yg pelik, cuber teka
                          jngn pandang belakang.........:011::011::011:

                          Comment


                          • #14
                            tengok yg ni pulak :011:

                            [/CENTER]

                            Comment


                            • #15
                              heheheh....
                              leh nmpak jelas plak 2

                              Comment

                              Working...
                              X