Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kaki kikis, siapa yang 'OVER'? laki or perempuan?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaki kikis, siapa yang 'OVER'? laki or perempuan?

    ape pendapat korg sume?

    sape yg lg ketara???

    :005:

  • #2
    dua dua sama jer :005:


    Comment


    • #3
      Originally posted by fasTiffany View Post
      dua dua sama jer :005:
      betul tu fast...
      50-50...
      :011::011::011:

      Comment


      • #4
        Originally posted by fitrie View Post
        betul tu fast...
        50-50...
        :011::011::011:
        kadang2 laki kadang2 pompuan yg ter over....:048::048::048:

        Comment


        • #5
          ikut jenis orang.... bukan jenis jantina.... hehehhe

          Comment


          • #6
            Originally posted by pejol_aj'a View Post
            kadang2 laki kadang2 pompuan yg ter over....:048::048::048:
            "
            tak de nye "kadang2".... semua terpulang kat individu memasing... dia tak de kaitan ngan jantina....persekitaran... keadaan hidup... keluarga....semua nye mempengaruhi...

            tak kira le lelaki ke pompuan..tak de statistik tepat pun untuk ukur

            cuma maybe org nampak pompuan lebih pasal pompuan lagi ramai pe

            Comment


            • #7
              Originally posted by fitrie View Post
              betul tu fast...
              50-50...
              :011::011::011:
              setuju2.......

              Originally posted by pejol_aj'a View Post
              kadang2 laki kadang2 pompuan yg ter over....:048::048::048:

              yang ni mmg tak betul
              lelaki yang kaki kikis suger mummy tu apa bende????


              Comment


              • #8
                kadang-kadang lelaki pon same kaki kikis gak..
                hehehehe...cume yg paling ketara skrg ni perempaun la..
                selalu perempuan la yg dikata kan kaki kikis...tp xsemua
                perempuan mcm tu... :022:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ShaSha View Post
                  kadang-kadang lelaki pon same kaki kikis gak..
                  hehehehe...cume yg paling ketara skrg ni perempaun la..
                  selalu perempuan la yg dikata kan kaki kikis...tp xsemua
                  perempuan mcm tu... :022:

                  tapi kekadang pompoan buat secara terangan.....
                  bukan macam lelaki buat dalam diam.....


                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by fasTiffany View Post
                    tapi kekadang pompoan buat secara terangan.....
                    bukan macam lelaki buat dalam diam.....
                    yang wat secara diam2 lagi bahaya dari yang terang2

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by antudegil
                      50-50.

                      setuju semua? SETUJUUUUUUUUUUUU!

                      ok mod. please close this thread since jawapan dh dapat. BWAHAHAHA!!
                      boleh blah!..wakakakaka

                      :005:
                      DaLaM hAti aDa Labu
                      "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                      Comment


                      • #12
                        depends...

                        yg byk nampak pompuan la...sbb yg laki nih kita pk dia keje gigih...bukan kikis...huhu...kalau yg kita xnampak tu,mungkin lelaki lebih dasyat lg...

                        dalam dunia zaman skg nih,istilah lelaki kikis tu mungkin xketara digunakan...tp kalau baca sokkaba ari2,ade jer kes,laki suh bini melacur...tu ala2 kikis la...goyang kaki,tp mkn hasil bini...:015::015::015::015::015:

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Ejal_Kronik
                          emmm pompuan kot...:005::005:
                          fakta atau auta?..ahahaha:005:
                          DaLaM hAti aDa Labu
                          "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                          Comment


                          • #14
                            @cutepumpkin

                            bwahahahaha! marah nampak?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nurmalam View Post
                              depends...

                              yg byk nampak pompuan la...sbb yg laki nih kita pk dia keje gigih...bukan kikis...huhu...kalau yg kita xnampak tu,mungkin lelaki lebih dasyat lg...

                              dalam dunia zaman skg nih,istilah lelaki kikis tu mungkin xketara digunakan...tp kalau baca sokkaba ari2,ade jer kes,laki suh bini melacur...tu ala2 kikis la...goyang kaki,tp mkn hasil bini...:015::015::015::015::015:
                              ahahaha...sebiji thanks untuk akak..:005:
                              DaLaM hAti aDa Labu
                              "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                              Comment

                              Working...
                              X