Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kisah Haliza, si andartu terlampau...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kisah Haliza, si andartu terlampau...


    Apa lah motif’nya si Haliza Misbun buat kenyataan begini, lagi-lagi di bulan puasa. Memang free-free je dapat nasihat sinis daripada kami & juga pembaca OHBULAN!. Motif’nya, Haliza Misbun tidak kisah pun menayang lurah buah dada’nya yang memang khas untuk dijadikan santapan buat penonton filem ‘Andartu Terlampau…21 Hari Mencari Cinta’

    Kata’nya, buat rugi sahaja penonton membeli tiket mahal-mahal, tapi tak dapat tengok benda yang menarik. Jadi, untuk filem ini, memang Haliza berikan lurah terbaik & mendalam untuk penonton. Kaedah’nya, kami tidak mengerti, masih adakah penonton yang mahu melihat seorang artis wanita yang…errkk, sizen? outdated? kuno? – Anda boleh tambah sendiri sebarang perkataan yang sewaktu dengan’nya.

    “Apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton.” kata Haliza Misbun dengan aksi terlampau

    Kata’nya lagi, dia ingin membuat sedikit perubahan dari segi watak kerana selama ini dia hanya memegang watak serius. Maka, filem terbaru ini dia cuba memberikan watak komedi, yang pertama kali baru di cuba semenjak menjadi pelakon.

    “Filem terakhir saya, ‘Scoop’ tidak begitu berjaya dan ada pihak yang menyalahkan saya kerana berpendapat wajah saya tidak boleh dijual. Jadi, saya harap dengan filem terbaru ini, persepsi orang akan berubah.”

    Ha pandai sangat! Muka tak boleh dijual, hok benda alah lain pula yang dijual’nya. Lepas ini, tak tahu lah, kalau dah lisut bagai, benda apa lah nak dijual’nya.

    credit to ohbulan

  • #2
    kalau dia nak jual,aku sanggup beli...:19:

    Comment


    • #3
      maner lurahnyer?

      p/s
      apasal ari nie byk citer pasal tetek?

      Comment


      • #4
        Originally posted by alonso14 View Post

        Apa lah motif’nya si Haliza Misbun buat kenyataan begini, lagi-lagi di bulan puasa. Memang free-free je dapat nasihat sinis daripada kami & juga pembaca OHBULAN!. Motif’nya, Haliza Misbun tidak kisah pun menayang lurah buah dada’nya yang memang khas untuk dijadikan santapan buat penonton filem ‘Andartu Terlampau…21 Hari Mencari Cinta’

        Kata’nya, buat rugi sahaja penonton membeli tiket mahal-mahal, tapi tak dapat tengok benda yang menarik. Jadi, untuk filem ini, memang Haliza berikan lurah terbaik & mendalam untuk penonton. Kaedah’nya, kami tidak mengerti, masih adakah penonton yang mahu melihat seorang artis wanita yang…errkk, sizen? outdated? kuno? – Anda boleh tambah sendiri sebarang perkataan yang sewaktu dengan’nya.

        “Apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton.” kata Haliza Misbun dengan aksi terlampau

        Kata’nya lagi, dia ingin membuat sedikit perubahan dari segi watak kerana selama ini dia hanya memegang watak serius. Maka, filem terbaru ini dia cuba memberikan watak komedi, yang pertama kali baru di cuba semenjak menjadi pelakon.

        “Filem terakhir saya, ‘Scoop’ tidak begitu berjaya dan ada pihak yang menyalahkan saya kerana berpendapat wajah saya tidak boleh dijual. Jadi, saya harap dengan filem terbaru ini, persepsi orang akan berubah.”

        Ha pandai sangat! Muka tak boleh dijual, hok benda alah lain pula yang dijual’nya. Lepas ini, tak tahu lah, kalau dah lisut bagai, benda apa lah nak dijual’nya.

        credit to ohbulan
        hai,,, memalukan kaum jek..
        haih!:dft007:
        ..This Is Where It All Begin..
        - LaVendar -

        Comment


        • #5
          Originally posted by mattop View Post
          maner lurahnyer?

          p/s
          apasal ari nie byk citer pasal tetek?
          harini hari tetek sedunia kot:011::010::011:

          Comment


          • #6
            aiseh..
            citer lurah dendam plak...

            lambat plak azan maghrib ni....

            Comment


            • #7
              Originally posted by alonso14 View Post
              harini hari tetek sedunia kot:011::010::011:
              ader ker hari tetek sedunia...? :dft011:

              Comment


              • #8
                muka takleh jual.. jual nasi lemak pulak:005::005:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Don_corleone View Post
                  ader ker hari tetek sedunia...? :dft011:

                  kalau nak tau kena tanya wakovic.:005::005::005:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by radzi74 View Post
                    kalau nak tau kena tanya wakovic.:005::005::005:
                    ish2...x sabo nak tunggu wakovic on9 ni....:005::005:

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Don_corleone View Post
                      ader ker hari tetek sedunia...? :dft011:
                      kat kalendar mmg takde
                      cube tgk majalah Wanita
                      :045::047::005:

                      Comment


                      • #12
                        wakovic nie pakar ker?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alonso14 View Post
                          kat kalendar mmg takde
                          cube tgk majalah Wanita
                          :045::047::005:
                          x pon kat majalah playboy..:011:

                          Originally posted by mattop View Post
                          wakovic nie pakar ker?
                          x tau la....maybe dier pakar sakit puan...:011::011:

                          Comment


                          • #14
                            publisiti murahan nk lariskan movie...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mattop View Post
                              maner lurahnyer?

                              p/s
                              apasal ari nie byk citer pasal tetek?
                              Korang ni takde soklan lain ker.....

                              Comment

                              Working...
                              X