Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wanita memikirkan seks 34 kali sehari di tempat kerja !!!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wanita memikirkan seks 34 kali sehari di tempat kerja !!!

    Women Think About Sex At Work 34 Times A Day:011::011::011:

    WOMEN think about sex up to 34 times in an average working day, according to a survey. That works out at the equivalent of once every 14 minutes. The amount of time spent fantasising is perhaps less surprising given that one in three women complained she does not get enough action between the sheets.

    More than 1000 women were quizzed for the survey to reveal the level of sexual satisfaction. Nearly half said they were dissatisfied with their sex life, prompting them to think about sex during their working day. And it seems that lust is not just a fleeting thought, with seven in 10 women finding up to an hour a day for their naughty fantasies.

    Apart from current partners, celebrities were the most common fantasy figures, closely followed by strangers who women have caught a glimpse of and former lovers. And 53 per cent admitted to a crush on someone at work, while 36 per cent said every girl should have an "office object of affection" to while away the hours at work. More than one in three single women confessed to having someone they can call for no-strings-attached sex.


    http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1970029/posts

    Petikan di atas membuktikan bahawa wanita tidak terkecuali dari sentiasa mendambakan kepada seks sebanyak 34 kali sehari. Kes rogol yang `genuine' memang ada tetapi kadangkala perbuatan rogol yang menjadi punca datangnya dari wanita sendiri. Apa dlm kepala setengah dari mangsa rogol ini kita tidak pasti, namun mungkinkah perbuatan mereka kadangkala seolah-olah mengajak kepada berlakunya kejadian rogol. Hujah diberi juga BUKAN untuk menghalalkan perbuatan rogol ATAU memihak kepada perogol namun perlu difikirkan juga , wanita tidak dinafikan menjadi penyebab meningkatnya perlakuan rogol. Untuk perbincangkan bersama !!!!

  • #2
    ni selalu denga lagu korn tajuk A.D.I.D.A.S

    All Day I Dream About Sex


    I LOVE What I Do

    Comment


    • #3
      Originally posted by angelus View Post
      ni selalu denga lagu korn tajuk A.D.I.D.A.S

      All Day I Dream About Sex

      persoalan mcm ni xsepatutnya dipertikaikan..
      tidak kira lelaki mahupun wanita.. pemikiran mereka ke arah ini adalh lebih terbuka pada zaman sekarang dan perkara2 ibi jugala yg mendorong kepada berlakunya perkara2 yg x diingini..

      haih!
      ape aku da ngarut nih hahaha
      ..This Is Where It All Begin..
      - LaVendar -

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lavendar View Post
        persoalan mcm ni xsepatutnya dipertikaikan..
        tidak kira lelaki mahupun wanita.. pemikiran mereka ke arah ini adalh lebih terbuka pada zaman sekarang dan perkara2 ibi jugala yg mendorong kepada berlakunya perkara2 yg x diingini..

        haih!
        ape aku da ngarut nih hahaha
        cik lavendar sama gak ke mcm wanita2 diatas tu?
        :048::9::4::21:
        |huh|

        Comment


        • #5
          Originally posted by qree View Post
          cik lavendar sama gak ke mcm wanita2 diatas tu?
          :048::9::4::21:
          haremmm nyer soklan...hik hikk hikk

          tp klu same pun..ok gak...wwakakaka:038::005::005::dft011:
          31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

          bila nak cecah 30k ni

          Comment


          • #6
            Originally posted by Lavendar View Post
            persoalan mcm ni xsepatutnya dipertikaikan..
            tidak kira lelaki mahupun wanita.. pemikiran mereka ke arah ini adalh lebih terbuka pada zaman sekarang dan perkara2 ibi jugala yg mendorong kepada berlakunya perkara2 yg x diingini..

            haih!
            ape aku da ngarut nih hahaha
            cik lavendar pikir bape kali sehari???penah kira tak???:005:

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ejal_Kronik View Post
              haremmm nyer soklan...hik hikk hikk

              tp klu same pun..ok gak...wwakakaka:038::005::005::dft011:
              btul2.
              sy mesti sokong~
              |huh|

              Comment


              • #8
                Originally posted by alonso14 View Post
                cik lavendar pikir bape kali sehari???penah kira tak???:005:
                ko agak2 brp kali die pk?
                |huh|

                Comment


                • #9
                  gud info ni TT.. hehe..

                  Comment


                  • #10
                    info yang berguna untuk mematahkan hujah yg lelaki lebih memikirkan seks dari hal-hal lain:005::005::005:

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by angelus View Post
                      ni selalu denga lagu korn tajuk A.D.I.D.A.S

                      All Day I Dream About Sex
                      huhuhu.. grup favorite aku ni.. korn.. :dft010:

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by radzi74 View Post
                        info yang berguna untuk mematahkan hujah yg lelaki lebih memikirkan seks dari hal-hal lain:005::005::005:
                        ala xde benda ni pun mmg terbukti laki mmg sk pikir pasal benda ni..sanggap je memanjang..:046::046::011::011:

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alonso14 View Post
                          cik lavendar pikir bape kali sehari???penah kira tak???:005:
                          siot je soklan...

                          dia pk lebih 1 dr aku sehari :009:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by JaMeQ View Post
                            siot je soklan...

                            dia pk lebih 1 dr aku sehari :009:
                            rajinnye dia pikir tang itu

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by wakovic View Post
                              rajinnye dia pikir tang itu
                              wak dgn jameq bape kali sejam???:005:

                              Comment

                              Working...
                              X