Announcement

Collapse
No announcement yet.

Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks.18 Sx

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks.18 Sx

    Berikut disenaraikan gugusan kehendak wanita dari segi seks.
    Sumbernya adalah dari aduan kaum wanita sendiri akibat kecewa dengan sikap lelaki.
    Ianya bukan bermaksud seorang wanita itu mahukan kesemua yang disenaraikan, ianya bermaksud wanita itu ada berbagai kehendak dari segi ini dan masing-masing
    punya keperluan yang berbeza:

    1.Lelaki patut lebih ceria semasa melakukan seks.
    2.Makan malam bersama dan bersuap-suapan makan ke mulut pasangan sebelum melakukannya.
    3.Tidak suka lelaki menghimpit kerana sukar bernafas.
    4.Gembira jika inzal tapi tak perlu inzal untuk merasa puas, asalkan suami dapat beri kemesraan.
    5.Tidak suka lelaki yang pentingkan dir sendiri. Suka lelaki yang ambil berat tentang kehendak pasangan.
    6.Gembira jika lelaki dapat menenangkan hatinya sebelum melakukannya.
    7.Suka jika lelaki melayaninya seolah-olah mereka melakukannya buat pertama kali. Lelaki itu patut mengasihi serta lemah-lembut.
    8.Lebih suka disentuh dan dirangkul berbanding inzal bila melakukannya.
    9.Gembira jika boleh memberitahu lelaki apakah perasaannya bila melakukannya dan lelaki itu memahaminya.
    10.Suka hatinya bila lelaki berkata bahawa dirinya cantik menawan.
    11.Perlukan masa untuk menyegarkan badan serta berdandan sebelum melakukannya.
    12.Tidak suka melakukannya dalam keadaan yang tergopoh-gapah.
    13Suka jika lelaki mengejutkannya dari tidur dengan cara mencium tubuhnya.
    14.Merasa gembira bila lelaki memuji bahagian demi bahagian dari tubuhnya.
    15.Gemar melakukan diwaktu pagi.
    16.Suka berendam dalam air sebelum melakukannya.
    17.Gemar jika lelaki bergilir-gilir melakukannya sekali untuk pasangannya, kemudian untuk dirinya pula.
    18.Gembira jika dipanggil dengan nama-nama manja sebelum melakukannya.
    19.Benci bila melakukannya setelah selesai saja makan malam.
    20.Tidak suka lelaki yang gelojoh di atas ranjang, sepatutnya bertenang dan jangan terkejar-kejar tidak tentu hala.
    21.Tidak akan merasa jemu mendengar lelaki memuji betapa jelitanya dia.
    22.Gembira jika lelaki menumpukan perhatian pada dirinya bila melakukannya, bukan pada benda lain.
    23.Tidak suka jika lelaki memakai minyak wangi yang tidak sedap baunya.
    24.Suka jika lelaki memberitahunya apakah yang telah dilakukannya dengan betul, bukan hanya kesalahannya.
    25.Gemar jika lelaki yang membukakan pakaiannya.
    26.Suka berjanji dulu pada hari bila dan waktu bila mahu melakukannya, dan janji itu perlu ditunaikan.
    27.Gembira jika lelaki menunjukkan kasih sayang setelah melakukannya melebihi masa sebelumnya.
    28.Suka melakukannya dalam suasana udara yang hangat.
    29.Gemar hanya melakukan di atas ranjang.
    30.Tidak gemar bila lelaki menunjukkan kegagahan dan kekerasan semasa melakukannya.
    31.Gembira mendengar sesuatu yang menghairahkan dikatakan oleh lelaki sebelum melakukannya.
    32.Tidak suka jika lelaki membawa makanan ke ranjang.
    33.Tidak suka melakukannya jika malam sudah terlalu lewat.
    34.Tidak gemar bila lelaki melakukan cara yang sama saja setiap kali bersama.
    35.Gemar jika lelaki membelai-belai rambutnya sebelum melakukannya.
    36.Benci bila lelaki terus mencabut keluar zakarnya sebaik saja inzal.
    37.Gembira jika lelaki berkata dengannya pada masa itu dengan nada suara yang rendah dan dalam.
    38.Tidak suka pada lelaki yang memaksa.
    39.Suka jika lelaki meniup-niupkan nafas yang hangat ke telinganya.
    40.Suka lelaki yang berterus-terang apakah kelemahan lelaki itu dari sudut seks.
    41.Tidak suka lelaki yang serta-merta mahu memulakannya tanpa ringan-ringan.
    42.Gembira jika jari kakinya diurut terlebih dahulu.
    43.Tidak suka lelaki yang melakukannya sebelum lelaki itu mandi.
    44.Tidak suka lelaki yang mencakar-cakar tubuhnya dengan rakus.
    45.Gemar jika lelaki berada di atas dan mengawal aktiviti.
    46.Tidak suka melakukannya bila anak-anak masih jaga atau ada di rumah.
    47.Suka dan akan melayani sepenuh hati lelaki yang kuat bekerja mencari nafkah utnuk keluarga.
    48.Gemar menunggu melakukannya dalam keadaan cahaya terang.
    49.Gembira melakukannya sambil muzik lembut berkumandang.
    50.Gemar jika lelaki melakukannya dengan lemah-lembut dan perlahan.
    51.Suka jika lelaki menghadiahkan padanya bunga.
    52.Gemar jika lelaki tunjukkan kasih sayang yang tinggi semasa melakukannya.
    53.Menganggap rahsia seks ialah kejujuran.
    54.Sama ada inzal atau tidak dan berapa kali inzal tidak penting.
    55.Adakalanya mahu memberi, adakalanya hanya mahu menerima.
    56.Gemar disentuh sebelum, ketika, setelah dan luar masa melakukan seks.
    57.Gembira jika lelaki menjilat sekitar payudara kemudian meniupnya dengan lembut.
    58.Suka jika lelaki itu merasa bangga ketika bersamanya.
    59.Perlukan perhatian dan masa.
    60.Suka jika ia dapat berterusan sepanjang malam.
    61.Gembira sekiranya lelaki menyatakan perasaan nikmatnya bila melakukannya.
    62.Suka jika zakar disorong lambat dan ditarik dengan cepat semasa dayungan.
    63.Gemar jika lelaki peka kepada kehendak dan perasaannya.
    64.Suka jika berpegangan dan berpimpin tangan.
    65.Suka sekiranya seks itu menjadi menifestasi cinta.
    66.Gembira diperlakukan dengan kasar.
    67.Tidak gemar jika seks di anggap oleh lelaki sebagai rutin kerana itu tidak menyeronokkan.
    68.Gemar meraba dan diraba hingga tidak tertahan lagi kegelian.
    69.Selepas melakukannya suka tidur di dalam rangkulan lelaki.
    70.Suka jika lelaki melakukan sesuatu yang memeranjatkan di ranjang.
    71.Gembira kerana lelaki melakukannya bersamanya setiap hari dengan kata dan layanan yang baik.
    72.Suka jika lelaki menggunakan tangannya untuk menjelajah ke seluruh tubuhnya dan betisnya dibelai.
    73.Tidak pernah masuk tidur dengan keadaan marah atau bosan, semua masalah diselaiskan dahulu.
    74.Gemar jari-jarinya disedut oleh lelaki.
    75.Seks patut mengembirakan bukan sesuatu yang menyedihkan hati.
    76.Mesti mahukan inzal bila melakukannya.
    77.Suka meletak bantal di bawah pinggul bila melakukannya dalam keadaan lelaki di atas dan dia baring terlentang.
    78.Gemarkan posisi-posisi baru.
    79.Suka jika payudara diramas dengan lemah-lembut seolah-olah menjaganya jangan pecah.
    80.Rasa istimewa bila lelaki memberikan perhatian yang tidak berbelah bagi.
    81.Tidak sudi kepada lelaki yang tidak mempunyai perasaan kepadanya.
    82.Semasa di ranjang mahu dianggap sebagai wanita sempurna segala segi.
    83.Lelaki yang lemah-lembut dan baik hati menjadi idaman.
    84.Melakukannya di tempat ganjil menjadi hobi.
    85.Sanggup menjadi hamba seks lelaki asalkan lelaki pun begitu.
    86.Lebih lama lelaki bersabar sebelum memulakannya, lebih cepat wanita inzal.
    87.Mahu tahu apa yang lelaki tertarik dengan dirinya.
    88.Suka lelaki yang bersopan.
    89.Lebih suka jika lelaki tunjukkan kasih sayang dengan cara bukan seksual.
    90.Suka jika dapat tentukan sendiri masa untuk melakukannya, tidak hanya lelaki sahaja.
    91.Saya tidak mahu seks, saya mahu memadu cinta.
    92.Gembira jika lelaki menyuruhnya memainkan peranan aktif sekali-sekala.
    93.Suka lelaki yang bersabar.
    94.Gemar bergurau senda selepas melakukannya dan anggap itulah paduan cinta yang sebenar.
    95.Suka cara yang berbeza-beza.
    96.Gemar jika dicium lembut sambil masuk ke kamar.
    97.Rasa selesa dan selamat melakukannya dengan lelaki yang setia.
    98.Benci bila lelaki menolak ajakannya.
    99.Gemar jika lelaki memegang tangannya sambil masuk ke kamar.

    jadi ape lagi...join laahh
    yang belum join new autosurf
    clik sini

    : SurfSquare: 18% Daily for 8 Days
    http://www.surfsquare.com/?ref=97

    18% daily surfing 8 sites
    18 seconds surf timer
    $4 per upgrade units last 8 days (up to 2 active packages)
    Up to 5000 active upgrade units
    18% referral commissions (8% free Members)
    Payout within 8 days after upgrade units expired
    Upgraded: 1:1 hit ratio
    Surfing windows with self-focus disabled
    Minimize surfing allowed

    http://www.surfsquare.com/?ref=97
    http://www.surfsquare.com/?ref=97
    http://www.surfsquare.com/?ref=97

  • #2
    Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks.

    hurmmm apa motif nih wekekek...nak ubat kuat PM aku hehehhe
    Nooobieeehttp://www.onion-club.net/images/ava...onion/av14.gif

    Comment


    • #3
      Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks.

      motif ape pulak ko nih...orang nak share. ape yang perlu untuk bahagiakan pasangan bukan nak ubat kuat ko or nak beli product ko.,ko tak reti bace ker..bace betul Don`t ask Motif if u not read

      Comment


      • #4
        Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks.

        oh kawan ku... hehee,,, nasib aku tak kawin lagik

        takpe2 akan ku igt sampai aku kawin nanti ok .. heheee :-D

        Comment


        • #5
          Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks.

          easynet wrote:
          motif ape pulak ko nih...orang nak share. ape yang perlu untuk bahagiakan pasangan bukan nak ubat kuat ko or nak beli product ko.,ko tak reti bace ker..bace betul Don`t ask Motif if u not read
          lol....ini mcm pun mau marah ker ..just kiddin bro...aku pun tau info nih amat berguna...bagi yg dah kawen ler..n for prepare utk yg belum kawen...aku tanya pasal motif tuh pasal last sekali aku terbaca ko punya link tuh...tu yg buat hatiku berdetik pertanyaan tuh huhuhuh...peace bro
          Nooobieeehttp://www.onion-club.net/images/ava...onion/av14.gif

          Comment


          • #6
            Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks.

            ouch!~
            sepatutnya letakkan rating 18SX kat depan daaaa...

            Comment


            • #7
              Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks. 18 Sx

              ok tq lain kali tlg beri respon positif,

              Comment


              • #8
                Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks. 18 Sx

                easynet wrote:
                ok tq lain kali tlg beri respon positif,
                Sebut pasal respon positif nih, errrr...takde ke respon positif dari golongan Hawa dlm nogold utk thread nie? 8-)

                Muaaaahhhhhh.....sib baik aku dah kawin....boleh lah tambah
                ilmu di dada (dan praktikkan!!!) 8-)

                Arrrr...pada yg bawah 18 dan belum bersunat diharapkan anda bersabar ye...!! :-D

                Comment


                • #9
                  Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks. 18 Sx

                  ehehhee...info info info...baguih2 tu...benda cam ni kene think positif je...x pyah marah2...hmm nak kene tunggu ke??? tak pyah tunggu pun takpe kot
                  hahahha :lol:

                  Comment


                  • #10
                    Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks. 18 Sx

                    tu panduan untuk yang dah kawin.

                    Malam malam jumaat ni.. hehehehe :-D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks. 18 Sx

                      cam kiter yg bujang ni boleh bayang je laaaaaaaa...

                      tak mahu fikir lebih-lebih lah seksa badan nanti

                      Comment


                      • #12
                        Re: Berikut Disenaraikan Gugusan Kehendak Wanita Dari Segi Seks. 18 Sx

                        untuk yg bujang tu... bole la guna mana-mana yang bersesuaian sebagai panduan untuk tackle hati pompuan... part yang lemah lembut tu.. bole la follow.. :-D

                        Comment


                        • #13
                          kasik up thread:4:
                          the Oranje Forever!!!!

                          Comment


                          • #14
                            gila byk tips..tak tbace aku:041:

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by easynet View Post
                              Berikut disenaraikan gugusan kehendak wanita dari segi seks.
                              Sumbernya adalah dari aduan kaum wanita sendiri akibat kecewa dengan sikap lelaki.
                              Ianya bukan bermaksud seorang wanita itu mahukan kesemua yang disenaraikan, ianya bermaksud wanita itu ada berbagai kehendak dari segi ini dan masing-masing
                              punya keperluan yang berbeza:

                              1.Lelaki patut lebih ceria semasa melakukan seks.
                              2.Makan malam bersama dan bersuap-suapan makan ke mulut pasangan sebelum melakukannya.
                              3.Tidak suka lelaki menghimpit kerana sukar bernafas.
                              4.Gembira jika inzal tapi tak perlu inzal untuk merasa puas, asalkan suami dapat beri kemesraan.
                              5.Tidak suka lelaki yang pentingkan dir sendiri. Suka lelaki yang ambil berat tentang kehendak pasangan.
                              6.Gembira jika lelaki dapat menenangkan hatinya sebelum melakukannya.
                              7.Suka jika lelaki melayaninya seolah-olah mereka melakukannya buat pertama kali. Lelaki itu patut mengasihi serta lemah-lembut.
                              8.Lebih suka disentuh dan dirangkul berbanding inzal bila melakukannya.
                              9.Gembira jika boleh memberitahu lelaki apakah perasaannya bila melakukannya dan lelaki itu memahaminya.
                              10.Suka hatinya bila lelaki berkata bahawa dirinya cantik menawan.
                              11.Perlukan masa untuk menyegarkan badan serta berdandan sebelum melakukannya.
                              12.Tidak suka melakukannya dalam keadaan yang tergopoh-gapah.
                              13Suka jika lelaki mengejutkannya dari tidur dengan cara mencium tubuhnya.
                              14.Merasa gembira bila lelaki memuji bahagian demi bahagian dari tubuhnya.
                              15.Gemar melakukan diwaktu pagi.
                              16.Suka berendam dalam air sebelum melakukannya.
                              17.Gemar jika lelaki bergilir-gilir melakukannya sekali untuk pasangannya, kemudian untuk dirinya pula.
                              18.Gembira jika dipanggil dengan nama-nama manja sebelum melakukannya.
                              19.Benci bila melakukannya setelah selesai saja makan malam.
                              20.Tidak suka lelaki yang gelojoh di atas ranjang, sepatutnya bertenang dan jangan terkejar-kejar tidak tentu hala.
                              21.Tidak akan merasa jemu mendengar lelaki memuji betapa jelitanya dia.
                              22.Gembira jika lelaki menumpukan perhatian pada dirinya bila melakukannya, bukan pada benda lain.
                              23.Tidak suka jika lelaki memakai minyak wangi yang tidak sedap baunya.
                              24.Suka jika lelaki memberitahunya apakah yang telah dilakukannya dengan betul, bukan hanya kesalahannya.
                              25.Gemar jika lelaki yang membukakan pakaiannya.
                              26.Suka berjanji dulu pada hari bila dan waktu bila mahu melakukannya, dan janji itu perlu ditunaikan.
                              27.Gembira jika lelaki menunjukkan kasih sayang setelah melakukannya melebihi masa sebelumnya.
                              28.Suka melakukannya dalam suasana udara yang hangat.
                              29.Gemar hanya melakukan di atas ranjang.
                              30.Tidak gemar bila lelaki menunjukkan kegagahan dan kekerasan semasa melakukannya.
                              31.Gembira mendengar sesuatu yang menghairahkan dikatakan oleh lelaki sebelum melakukannya.
                              32.Tidak suka jika lelaki membawa makanan ke ranjang.
                              33.Tidak suka melakukannya jika malam sudah terlalu lewat.
                              34.Tidak gemar bila lelaki melakukan cara yang sama saja setiap kali bersama.
                              35.Gemar jika lelaki membelai-belai rambutnya sebelum melakukannya.
                              36.Benci bila lelaki terus mencabut keluar zakarnya sebaik saja inzal.
                              37.Gembira jika lelaki berkata dengannya pada masa itu dengan nada suara yang rendah dan dalam.
                              38.Tidak suka pada lelaki yang memaksa.
                              39.Suka jika lelaki meniup-niupkan nafas yang hangat ke telinganya.
                              40.Suka lelaki yang berterus-terang apakah kelemahan lelaki itu dari sudut seks.
                              41.Tidak suka lelaki yang serta-merta mahu memulakannya tanpa ringan-ringan.
                              42.Gembira jika jari kakinya diurut terlebih dahulu.
                              43.Tidak suka lelaki yang melakukannya sebelum lelaki itu mandi.
                              44.Tidak suka lelaki yang mencakar-cakar tubuhnya dengan rakus.
                              45.Gemar jika lelaki berada di atas dan mengawal aktiviti.
                              46.Tidak suka melakukannya bila anak-anak masih jaga atau ada di rumah.
                              47.Suka dan akan melayani sepenuh hati lelaki yang kuat bekerja mencari nafkah utnuk keluarga.
                              48.Gemar menunggu melakukannya dalam keadaan cahaya terang.
                              49.Gembira melakukannya sambil muzik lembut berkumandang.
                              50.Gemar jika lelaki melakukannya dengan lemah-lembut dan perlahan.
                              51.Suka jika lelaki menghadiahkan padanya bunga.
                              52.Gemar jika lelaki tunjukkan kasih sayang yang tinggi semasa melakukannya.
                              53.Menganggap rahsia seks ialah kejujuran.
                              54.Sama ada inzal atau tidak dan berapa kali inzal tidak penting.
                              55.Adakalanya mahu memberi, adakalanya hanya mahu menerima.
                              56.Gemar disentuh sebelum, ketika, setelah dan luar masa melakukan seks.
                              57.Gembira jika lelaki menjilat sekitar payudara kemudian meniupnya dengan lembut.
                              58.Suka jika lelaki itu merasa bangga ketika bersamanya.
                              59.Perlukan perhatian dan masa.
                              60.Suka jika ia dapat berterusan sepanjang malam.
                              61.Gembira sekiranya lelaki menyatakan perasaan nikmatnya bila melakukannya.
                              62.Suka jika zakar disorong lambat dan ditarik dengan cepat semasa dayungan.
                              63.Gemar jika lelaki peka kepada kehendak dan perasaannya.
                              64.Suka jika berpegangan dan berpimpin tangan.
                              65.Suka sekiranya seks itu menjadi menifestasi cinta.
                              66.Gembira diperlakukan dengan kasar.
                              67.Tidak gemar jika seks di anggap oleh lelaki sebagai rutin kerana itu tidak menyeronokkan.
                              68.Gemar meraba dan diraba hingga tidak tertahan lagi kegelian.
                              69.Selepas melakukannya suka tidur di dalam rangkulan lelaki.
                              70.Suka jika lelaki melakukan sesuatu yang memeranjatkan di ranjang.
                              71.Gembira kerana lelaki melakukannya bersamanya setiap hari dengan kata dan layanan yang baik.
                              72.Suka jika lelaki menggunakan tangannya untuk menjelajah ke seluruh tubuhnya dan betisnya dibelai.
                              73.Tidak pernah masuk tidur dengan keadaan marah atau bosan, semua masalah diselaiskan dahulu.
                              74.Gemar jari-jarinya disedut oleh lelaki.
                              75.Seks patut mengembirakan bukan sesuatu yang menyedihkan hati.
                              76.Mesti mahukan inzal bila melakukannya.
                              77.Suka meletak bantal di bawah pinggul bila melakukannya dalam keadaan lelaki di atas dan dia baring terlentang.
                              78.Gemarkan posisi-posisi baru.
                              79.Suka jika payudara diramas dengan lemah-lembut seolah-olah menjaganya jangan pecah.
                              80.Rasa istimewa bila lelaki memberikan perhatian yang tidak berbelah bagi.
                              81.Tidak sudi kepada lelaki yang tidak mempunyai perasaan kepadanya.
                              82.Semasa di ranjang mahu dianggap sebagai wanita sempurna segala segi.
                              83.Lelaki yang lemah-lembut dan baik hati menjadi idaman.
                              84.Melakukannya di tempat ganjil menjadi hobi.
                              85.Sanggup menjadi hamba seks lelaki asalkan lelaki pun begitu.
                              86.Lebih lama lelaki bersabar sebelum memulakannya, lebih cepat wanita inzal.
                              87.Mahu tahu apa yang lelaki tertarik dengan dirinya.
                              88.Suka lelaki yang bersopan.
                              89.Lebih suka jika lelaki tunjukkan kasih sayang dengan cara bukan seksual.
                              90.Suka jika dapat tentukan sendiri masa untuk melakukannya, tidak hanya lelaki sahaja.
                              91.Saya tidak mahu seks, saya mahu memadu cinta.
                              92.Gembira jika lelaki menyuruhnya memainkan peranan aktif sekali-sekala.
                              93.Suka lelaki yang bersabar.
                              94.Gemar bergurau senda selepas melakukannya dan anggap itulah paduan cinta yang sebenar.
                              95.Suka cara yang berbeza-beza.
                              96.Gemar jika dicium lembut sambil masuk ke kamar.
                              97.Rasa selesa dan selamat melakukannya dengan lelaki yang setia.
                              98.Benci bila lelaki menolak ajakannya.
                              99.Gemar jika lelaki memegang tangannya sambil masuk ke kamar.

                              jadi ape lagi...join laahh
                              yang belum join new autosurf
                              clik sini

                              : SurfSquare: 18% Daily for 8 Days
                              http://www.surfsquare.com/?ref=97

                              18% daily surfing 8 sites
                              18 seconds surf timer
                              $4 per upgrade units last 8 days (up to 2 active packages)
                              Up to 5000 active upgrade units
                              18% referral commissions (8% free Members)
                              Payout within 8 days after upgrade units expired
                              Upgraded: 1:1 hit ratio
                              Surfing windows with self-focus disabled
                              Minimize surfing allowed

                              http://www.surfsquare.com/?ref=97
                              http://www.surfsquare.com/?ref=97
                              http://www.surfsquare.com/?ref=97
                              banyak betoii... tak larat kalo sume nie ade kat pompuan... tak kawin le teman jawapnye... uhuhuhuhuhu.. :011:

                              Comment

                              Working...
                              X