Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mencari keter - sambung bayar.....

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mencari keter - sambung bayar.....

    Aku nak mencari saper2 yg nak jual keter yg aku leh sambung bayar kat bank je....
    bajet bawah rm600 sebulan...
    lg kurang lg bagus...hehe....

    Thanks yaaa............

  • #2
    Originally posted by komengpyoc View Post
    Aku nak mencari saper2 yg nak jual keter yg aku leh sambung bayar kat bank je....
    bajet bawah rm600 sebulan...
    lg kurang lg bagus...hehe....

    Thanks yaaa............
    susah skit kot skang ni
    pasal banyak kes yang sambung tak bayar
    pastu yang kena pemunya asal la
    Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
    I'm good friend like a computer
    I 'enter' ur life,
    'save' u in my heart,
    'format' ur problems,
    'shift' u 2 opportunities
    and never 'delete' u from my memory

    Comment


    • #3
      ni kira trus tukar nama je la....
      kalau ada sape2 yg berminat.....

      Comment


      • #4
        Originally posted by komengpyoc View Post
        ni kira trus tukar nama je la....
        kalau ada sape2 yg berminat.....
        wah ada ke yang nak kasi gitu je ek
        aku pun nak gak ar :4:
        Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
        I'm good friend like a computer
        I 'enter' ur life,
        'save' u in my heart,
        'format' ur problems,
        'shift' u 2 opportunities
        and never 'delete' u from my memory

        Comment


        • #5
          xleh ek camtu.....
          huhu....

          Comment


          • #6
            Originally posted by komengpyoc View Post
            xleh ek camtu.....
            huhu....
            boleh rasanya tapi kena bayar skit kat owner tu
            Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
            I'm good friend like a computer
            I 'enter' ur life,
            'save' u in my heart,
            'format' ur problems,
            'shift' u 2 opportunities
            and never 'delete' u from my memory

            Comment


            • #7
              yg tu leh dipertimbangkan la...
              =)

              Comment


              • #8
                Originally posted by komengpyoc View Post
                yg tu leh dipertimbangkan la...
                =)
                ngan bank lak camne nak tukar nama
                tu yang problem tu
                kalau takat nak tukar kat geran mungkin takde masalah sangat
                cuma bank ada sapa leh tolong jawabkan
                Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                I'm good friend like a computer
                I 'enter' ur life,
                'save' u in my heart,
                'format' ur problems,
                'shift' u 2 opportunities
                and never 'delete' u from my memory

                Comment


                • #9
                  apa req yg bank nak kalau nak tukar nama ni?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by komengpyoc View Post
                    apa req yg bank nak kalau nak tukar nama ni?
                    problemnya ko kena submit baru
                    nama kena cantik
                    pastu apa lagi tah

                    tu yang biasa orang tak tukar nama kat bank
                    pastu yang konon nak sambung bayar tu
                    tak bayar
                    maka pemunya asal nama sangkut ngan bank
                    mula kecoh sini sana
                    masuk paper la
                    buat report polis ar
                    Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                    I'm good friend like a computer
                    I 'enter' ur life,
                    'save' u in my heart,
                    'format' ur problems,
                    'shift' u 2 opportunities
                    and never 'delete' u from my memory

                    Comment


                    • #11
                      mmg masalah la camtu...

                      tp kan nama aku mmg cantik la parents aku bg... ;p

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by komengpyoc View Post
                        mmg masalah la camtu...

                        tp kan nama aku mmg cantik la parents aku bg... ;p
                        heheheheh memang la nama ko cantik kat ic ko
                        tapi kalau tak cantik kat bank tak guna gak :4:
                        Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                        I'm good friend like a computer
                        I 'enter' ur life,
                        'save' u in my heart,
                        'format' ur problems,
                        'shift' u 2 opportunities
                        and never 'delete' u from my memory

                        Comment


                        • #13
                          pada yg ada niat nak sambung2 byr ni baik lupakan je niat tu... byk buruk dr baiknya

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by aes2028 View Post
                            pada yg ada niat nak sambung2 byr ni baik lupakan je niat tu... byk buruk dr baiknya
                            hehehehehe ada pengalaman ke en aes :4:
                            Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                            I'm good friend like a computer
                            I 'enter' ur life,
                            'save' u in my heart,
                            'format' ur problems,
                            'shift' u 2 opportunities
                            and never 'delete' u from my memory

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by putat76 View Post
                              heheheheh memang la nama ko cantik kat ic ko
                              tapi kalau tak cantik kat bank tak guna gak :4:
                              nama kat bank pun cantik je....
                              tp kat MARA xtau lak camner... ;p

                              xper2...trima kasih smua...
                              aku dah dpt keter....
                              baru lg tau...
                              ;p

                              Comment

                              Working...
                              X