Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kaki wayang!! Jom lepak sini!!!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaki wayang!! Jom lepak sini!!!

    Originally posted by ayeen38
    hehe.. mmg la ko kaki sedut torrent..:21:
    uiks...tgk tajuk thread kaki wayang lepak sini....camne leh terlepas ada kaki sedut torrent plak ni...:21:

  • #2
    mmber opis aku kata transformers kali ni byk aksi2 yg agak lucah.. siap ada robot gila seks.. iyeke??

    citer ni budak2 suka tgk.. camner nk layan dgn family & anak2 kalo camni...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Gitaris Berapi View Post
      mmber opis aku kata transformers kali ni byk aksi2 yg agak lucah.. siap ada robot gila seks.. iyeke??

      citer ni budak2 suka tgk.. camner nk layan dgn family & anak2 kalo camni...
      ada aksi anjing wat sek,....robot giler sek...cakap2 lucah....
      mmg bukn utk tayangn kuarga nih...

      jalan citer zero.,.

      aksi jer leh bagi A++.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lord View Post
        uiks...tgk tajuk thread kaki wayang lepak sini....camne leh terlepas ada kaki sedut torrent plak ni...:21:
        nak kena bukak thread kaki torrent plak....bukak kaki toron tau..

        Comment


        • #5
          Originally posted by zck View Post
          ada aksi anjing wat sek,....robot giler sek...cakap2 lucah....
          mmg bukn utk tayangn kuarga nih...

          jalan citer zero.,.

          aksi jer leh bagi A++.
          ades...ni yg x besh...tapi nak nengok gak citer transformer nih..

          x per ar..nanti bila tiba aksi2 lucah tu wak tutup mata arr...:21:

          Comment


          • #6
            Originally posted by Gitaris Berapi View Post
            mmber opis aku kata transformers kali ni byk aksi2 yg agak lucah.. siap ada robot gila seks.. iyeke??

            citer ni budak2 suka tgk.. camner nk layan dgn family & anak2 kalo camni...
            Macam spiderman lah. Tak sesuai pun utk kanak2 bro.
            Transformer 1 dulu anak aku tido dalam panggung. Transformer dua ni kalau nak gi tgk kena bawak awek ler jawabnya :4:
            "Saya menyertai Nogold Speakout"

            Comment


            • #7
              Originally posted by tennoajak View Post
              Macam spiderman lah. Tak sesuai pun utk kanak2 bro.
              Transformer 1 dulu anak aku tido dalam panggung. Transformer dua ni kalau nak gi tgk kena bawak awek ler jawabnya :4:
              huhuh...
              ajak siap bawak awek simpanan seh utk pegi tgk wayang...ingat la skit kat bini tersayang....:10:

              Comment


              • #8
                byk movie dlm waiting list huhu

                Comment


                • #9
                  So, wayang terbaru lagi yang korang dah tengok?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by disc View Post
                    huhuh...
                    ajak siap bawak awek simpanan seh utk pegi tgk wayang...ingat la skit kat bini tersayang....:10:
                    Sebab ingat lah aku tak gi tgk transformer sampai sekarang :10::4:
                    "Saya menyertai Nogold Speakout"

                    Comment


                    • #11
                      dah tgk transformer 2 ni..best la jgk..skrg kak chik nak tgk ice age plak..

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by kak_chik View Post
                        dah tgk transformer 2 ni..best la jgk..skrg kak chik nak tgk ice age plak..
                        erm..siang nanti mungkin wak nak tgk citer transformer 2 ni la...saper nak ikot,jom arr...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by wakovic View Post
                          erm..siang nanti mungkin wak nak tgk citer transformer 2 ni la...saper nak ikot,jom arr...
                          kita nak ikut wak .:20:.bawak kita jugak yerrr...:10:
                          "I'm in Nogold Speakout"
                          ______________Bagiku tak jumpa maka tak kenal.....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lagi2cikfen View Post
                            So, wayang terbaru lagi yang korang dah tengok?
                            ko minat movie apa?? malay???? cicakman??? :21:

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Gitaris Berapi View Post
                              ko minat movie apa?? malay???? cicakman??? :21:
                              hoho...
                              cicakman dah kuar ke yang ketiga...:21:...tak sabar gak nak tgk nie...:10:

                              Comment

                              Working...
                              X